Apie tai pasakojama šių metų kalėdiniame vaizdo klipe. Be to, „Coca-Cola“ kviečia ne tik prisiminti ir sužadinti gerumą mumyse, bet ir patiems jį skleisti vykdant gerus darbus. Tai galima padaryti žaismingai, lengvai ir tuo pačiu prasmingai.
Visų pirma, „Coca-Cola“ mobiliojoje programėlėje visi gyventojai kviečiami atlikti smagų testą „Atrask Kalėdų senelį savyje“. Atsakę į kelis klausimus programėlės naudotojai sužinos, kokio tipo Kalėdų seneliai jie yra ir galės šiuo rezultatu pasidalinti socialiniuose tinkluose.
Atlikę testą gyventojai sulauks ir kvietimo paaukoti „Maisto bankui“, tik aukos šiai organizacijai bus skiriamos ne pačių gyventojų lėšų – už juos tai padarys „Coca-Cola“. Programėlės naudotojams tereikės išreikšti savo gerą valią aukoti labdarai, o lėšų tam skirs pati gėrimų gamintoja.
„Šių metų žiemos švenčių kampanija siekiame gerais darbais sužadinti kiekvieno iš mūsų vidinį Kalėdų senelį. Kviečiame visus simboliškai prisidėti prie aukojimo „Maisto bankui“ ir padėti skleisti gerumą švenčių laikotarpiu ir jam pasibaigus. Esame tikri, kad dosnumas ir kilnumas glūdi kiekviename iš mūsų, ir kartais tereikia visai nedaug, kad šios savybės atsiskleistų kurdamos gražesnę visuomenę. Pasauliui reikia kuo daugiau Kalėdų senelių – tai norime visiems priminti šiemet“, – sako Marit Kroon, „Coca-Cola“ Marketingo direktorė Lenkijai ir Baltijos šalims.
Šių metų žiemos šventėms skirtame vaizdo klipe vaizduojamas miestas, kuriame gyvena šimtai Kalėdų senelių. Klipe rodoma, kaip seneliai padeda ir remia vieni kitus įvairiomis aplinkybėmis. Taip žiūrovui siekiama perteikti, kad pasaulis, kuriame gyvena daugybė Kalėdų senelių, yra kupinas gerumo. Galiausiai žiūrovui atskleidžiama, kad iš tiesų regime daugelio žmonių vidinį Kalėdų senelį atliekantį dosnumu ir kilnumu persmelktus darbus.
„Coca-Cola“ ir šiuolaikinį Kalėdų senelio įvaizdį sieja gilus ir ilgalaikis ryšys. Dar 1931 m. „Coca-Cola“ Mičigano (JAV) dailininko ir iliustratoriaus Haddono Sundblomo paprašė sukurti Kalėdų senelio atvaizdus, kurie galėtų būti naudojami šventinėse prekės ženklo reklamose. Šiandien ikoninis senelio įvaizdis yra neatsiejamas nuo „Coca-Cola“.