„Atnaujindami prekės ženklą ir pereidami prie vieningo „Caffeine Roasters“ pavadinimo visose rinkose, išoriškai tampame tuo, kas jau seniai esame viduje – tiesiog „kofeinas“. Taigi, liekame ištikimi savo veiklos filosofijai visais požiūriais: asortimentu, kavinių interjeru, klientų aptarnavimu“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas vienas iš šio tinklo savininkų Vygantas Makselė.
Bendrovės savininkai tikisi, kad šis strateginis žingsnis kompanijai leis efektyviau valdyti rinkodarą ir komunikaciją, kurti vertę klientams, vystyti franšizės paketą. „O „Caffeine Roasters“ klientai ir toliau gali tikėtis aukščiausios kokybės kavos, profesionalių baristų, erdvės susitikimams, pokalbiams ir kūrybinei veiklai“, - teigia jie.
Vienas iš bendrovės įkūrėjų ir savininkų Nidas Kiuberis, paklaustas, kokią įtaką naujo prekės ženklo atsiradimui turėjo teismo sprendimas, tikino, kad šie dalykai visai nesusiję. „Tas žingsnis, kurį dabar darome visame tinkle, kad jį gerai atliktume, reikia ilgo ir kruopštaus pasiruošimo ir mes tam ruošėmės metus laiko. Ne savaitę ar dvi, kiek čia praėjo nuo to sutapimo su teismu. Beje, mes tame teismo procese esame septynerius metus, tad mums tai buvo tik nedidelis šios istorijos epizodas. Be to, kitame aukštesnio lygio, arbitražiniame Europos Sąjungos teisme mūsų ženklas yra neuždraustas ir neužginčytas, tad mus gina Europos Sąjungos teismas", - sakė jis.
„Teismo sprendimus mes bet kokiu atveju gerbiame, bet pasiruošimas rebrandingui yra labai krupštus, labai seniai planuotas darbas, kuris dabar įgavo formą, nes tam pasirinkome gimtadienio dieną", - teifė N. Kiuberis.
Pirmoji kavinė „Coffee Inn“ Lietuvoje pradėjo veikti lygiai prieš dešimt metų, 2007-ųjų kovo 27-ąją. Šiandien „Coffee Inn“ – didžiausias Baltijos šalyse kavos tinklas, kuriam priklauso 60 kavinių. Pernai duris atvėrė ir pirmoji kavinė Jungtinėse Amerikos Valstijose.
„Per mūsų veiklos Lietuvoje dešimtmetį kavos rinka gerokai subrendo. Tada žmonės apie kavą žinojo labai mažai. Su „Coffee Inn“ atėjimu pagerėjo ir ėmė nuolat augti kavos kokybė, žmonėms suteikėme vis daugiau galimybių atrasti, rinktis gerą kavą, pažinti jos skonius. Šiandien jau savaime suprantama, kad nebūtina ją gerti čia pat, iš keraminio puodelio, kad galima ją išsinešti su savimi. Kava tapo neatsiejama miesto gyvenimo ir kultūros dalimi. Apie kavą, jos ruošimo ir vartojimo kultūrą ir mes, ir mūsų klientai dabar žinome gerokai daugiau nei bet kada anksčiau. Ši branda verčia nesustoti, iš naujo pažvelgti į mūsų veiklą ir tapatybę“, – komentuoja Nidas Kiuberis.
Jo kolega Martynas Šerkšnys pabrėžia „Coffee Inn“ išskirtinumą konkurencinėje aplinkoje: „Kavos rinka – nuolat kinta, juda, todėl galime tik pasidžiaugti, kad mums pavyksta stabiliai nešti inovatorių vėliavą. Buvome pirmieji, klientams pasiūlę kokybiška kava mėgautis ne tik viduje, bet ir išsinešimui, savo ženklo šaknis tikslingai įleidome į miesto gyvenimą – esame neatsiejama kultūros renginių, svarbiausių įvykių dalis. Klientų patogumui pirmieji pristatėme išmaniąją programėlę, ieškome originalių komunikacijos ir meninių sprendimų, pradedant reklama, baigiant produktų kolaboracijomis su menininkais.“
Šiandien, kovo 27-ąją, „Coffee Inn“ lankytojų laukia dešimtojo gimtadienio staigmenos. Pirmoji sostinėje Vilniaus g. 27 įkurta kavinė lankytojus vaišins legendiniu klientų itin pamėgtu sūrio pyragu, visuose „Coffee Inn“ bus galima paragauti specialiai gimtadieniui ruošiamos šventinės kavos už simbolinę kainą, o „Uber“ keleiviai, užsisakydami kelionę, programėlėje galės pasirinkti važiuoti specialiai pažymėtu #Kofeinui10 automobiliu, kuriame gaus kuponą nemokamai šventinei kavai.