„Nepaisant COVID pandemijos metu kilusių sunkumų renginių sektoriui, matome paralelinio sektoriaus – interneto konferencijų – iškilimą. Žinių ir kokybiško turinio paklausa yra didelė, o mes, kaip vieni iš didelių interneto renginių pradininkų, jau turime sukaupę patirties, kurią naudojame ne tik patys organizuodami renginius, bet ir konsultuodami organizacijas, siekiančias suorganizuoti savas virtualias konferencijas. Profesionali komunikacija mums padės siekiant plėtoti šias veiklas“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas D.Baltrušaitis.
Pasak agentūros „Virtuozai“ vadovo Viliaus Mackonio, su „Confinn“ bedradarbiavimas prasidėjo nuo pirmojo internete surengto Lietuvos Verslo Forumo praėjusiais metais. Šiemet pasirašyta ilgalaikė bendradarbiavimo sutartis dėl visų „Confinn“ rengiamų konferencijų komunikacijos.
Be rekordinį 10000 dalyvių skaičių pritraukusio trijų dienų Lietuvos Verslo Forumo, „Confinn“ šiemet surengs tradicinę vadovų konferenciją EBIT, „Pardavimų formulę“ bei personalo konferenciją „HR Savaitė Lietuva“, kuri šiemet Lietuvoje įvyks kartu su 30-uoju Europos personalo vadovų asociacijos (EAPM) kongresu.
Agentūra „Virtuozai“ teikia komunikacijos, viešųjų ryšių paslaugas, įvaizdžio formavimo ir rinkodaros paslaugas vidutiniam ir smulkiam verslui. Tarp agentūros klientų – didžiausias Lietuvoje sveikatingmo klubų tinklas „Impuls“, Švedijos nekilnojamojo turto kompanija „Eastnine“, tarpusavio skolinimo platforma „Finbee“, Personalo valdymo profesionalų asociacija (PVPA), saulės energetikos bendrovė „Solet Technics“, liftų priežiūros įmonė „Baltijos liftai“, vadovų studijų alumnų asociacija ISM Magistrų Klubas.