Kaip iš tiesų sekasi didžiosioms Lietuvos įmonėms
Praėjusių metų konferencijoje didžiausio pasisekimo sulaukė atvejų analizės, ko atsiliepimų formoje lankytojai pageidavo ir šiems metams. „Venudu“ įkūrėjas Karolis Rimkus atskleidžia, kad būtent to šiais metais klausytojai tikrai gali tikėtis: „Konferencijos temas derinome pagal poreikius iš atsiliepimų. Todėl šiemet atvejų analizių ir kitų įmonių istorijų apie tai, kaip joms sekasi, bus dvigubai daugiau. Atsižvelgėm ir į tai, kokius pašnekovus žiūrovai norėtų matyti ant scenos, kokias temas norėtų gvildenti. Todėl ši konferencija ne tik apie „LinkedIn“ platformą, o apie ją kaip įrankį duomenų rinkimui, analizei, pokyčio inicijavimui nekomunikuojančioje komandoje, ir baimes, kurias ji gali sukelti“.
Atsakant, kam ši konferencija būtų naudinga, „Venudu“ lektorė Emilija Antanavičiūtė teigia, jog dalyvavimas joje yra būtinas kiekvienam, norinčiam pakelti profesionalo kartelę savo srityje ir nebijoti komunikuoti viešoje erdvėje. Anot jos, tai taip pat ir išskirtinė galimybė mokytis iš profesionalų istorijų, kurios apibendrina tiek pašnekovų sėkmes, tiek nesėkmes.
Veikiančios strategijos ir metodai iš ekspertų lūpų
Šiais metais konferencijoje pasirodys žinomi ekspertai: žurnalistas Edmundas Jakilaitis, pokyčių valdymo konsultantė Lina Mieliauskienė, vadovavimo ekspertas Paulius Avižinis, naujienų pranešėja ir komunikacijos specialistė Monika Mazaliauskaitė, autobiografinio romano „Geltonas Feniksas“ autorius Almantas Dulkys, vidinės komunikacijos ir rinkodaros ekspertė Neringa Petrauskaitė, komunikacijos ekspertas Deividas Budginas ir kiti.
Ekspertai ne tik nagrinės prekės ženklo augimo aktualijas, dalinsis savo patirtimi, bet ir pateiks strategijas bei metodus, kuriais įmonės ir specialistai galės tobulinti savo veiklą, kurti stiprų įvaizdį, prisitaikantį prie besikeičiančių rinkos sąlygų.