„Per paskutinius kelerius metus įmonė nuosekliai augo ir plėtėsi. Pristatėme naująją „Creditea“ finansinių paslaugų platformą, auginome „Credit24“ klientų ratą bei įmonės pajamas, pelną ir rinkos dalį. Neringai bus patikėta strateginė rinkodaros lyderystė įmonėje, klientų pasitenkinimui kuriami kertiniai pokyčiai, asmeninis ir visapusis marketingo komandos įsitraukimas, kurie yra neatsiejami nuo verslo ir profesinės sėkmės“, – išplatintame pranešime sako „IPF Digital Lietuva“, valdančios prekės ženklus „Creditea“ ir „Credit24“, vadovas Tomas Bataitis.

N. Žemaitė pastaruosius 5 m. dirbo kibernetinio saugumo bendrovės „ESET“ prekės ženklo vadove Lietuvoje ir Latvijoje, dalyvavo tokiuose projektuose kaip „Riga Tech Girls“ ir „Change4Future“ organizuotame socialinių idėjų hakatone. Vienas iš pagrindinių Neringos Žemaitės uždavinių tapus „IPF Digital Lietuva“ rinkodaros vadove yra įdiegti ir išpopuliarinti naują mobiliosios programėlės prekės ženklą „Creditea“.

„Esu įsitikinusi, jog pasitelkus inovatyvias rinkodaros priemones ir plačiai išnaudojant socialinius tinklus bei skaitmeninį marketingą, toliau plėtojant „Creditea“ prekės ženklą, pavyks pritraukti naujų klientų ir pagerinti esamų klientų patirtį, užmegzti artimesnius ryšius su mūsų vartotojais bei strateginiais partneriais. Prisijungus prie komandos noriu užtikrinti, kad „Creditea“ būtų suvokiama ne tik kaip moderni, patikima ir inovatyvi mobilioji aplikacija, tačiau įvairiapusė finansinių paslaugų platforma, prisitaikanti prie žmogaus kasdienių poreikių ir galimybių, siūlant lanksčius, saugius ir skaidrius sprendimus“, – pranešime teigia „Creditea“ ir „Credit24“, rinkodaros vadovė Neringa Žemaitė.