Pasak reklamos kūrėjų, klipe A. Sabonio perdavimams buvo suteikta šiek tiek „antgamtiškų“ galių – jie skriejo ir sulėtintai, ir vienu metu pasiekė visus adresatus.

„Nors pirmoje perdavimų fazėje matome A. Sabonį visus butelius išmetant vieną po kito, vėliau jų kelionę montavome iš 3 skirtingų metimų. Matydami vieną kadrą – buteliams skrendant sulėtintai, o taip pat A. Sabonio bičiuliams pagaunant alų, žiūrovai iš tikrųjų mato tris kadrus, sujungtus į vieną. Aktoriai iš tikrųjų gaudė skriejančius butelius, tačiau negalime atskleisti to, kaip jie buvo metami – paliekame šią paslaptį kino magijai. Kaip bebūtų, nė vienas butelis filmavimo metu nedužo“, – įspūdžiais iš filmavimo užkulisių dalijasi Dominykas Žilėnas, agentūros „Ogilvy Vilnius“ kūrybos vadovas.

Įkvėpė Sabo perdavimai aikštelėje

Kuriant reklaminį TV klipą su žinomu žmogumi, anot D. Žilėno, ypač svarbu, kad jo vaidmuo būtų natūralus.

„Turėdami galimybę kurti reklamą su A. Saboniu prisiminėme jo firminius perdavimus krepšinio aikštelėje. Kadangi bičiulių kompanijose žmonėms įprasta draugų prašyti „pametėti alaus“, susiejome šiuos du dėmenis ir sukūrėme klipą, kuriame A. Sabonis savo perdavimais apdalina draugus alumi“, – komentuoja jis.

Reklaminiame klipe krepšinio legenda bando atsikimšti nealkoholinio alaus ir juo atsigaivinti, bet jam vis nepavyksta, nes vos paėmus naują butelį į rankas, jo paprašo vis kitas kartu laiką leidžiantis draugas.

„Galiausiai Arvydas užkadriniu tekstu pasako paprastą tiesą: „būti populiariausiu – tai visad būti dėmesio centre“. Tai galioja tiek jam, tiek ir „Kalnapilio“ nealkoholiniam alui“, – paaiškina D. Žilėnas.

Misija – išsiskirti iš konkurentų

Reklamos kūrėjų teigimu, siekiant išsiskirti iš konkurentų, svarbu atrasti originalų kalbėjimo kampą. Alaus rinkoje įprasta kalbėti apie meistrystę, kuria gamintojai siekia pagrįsti nealkoholinio alaus kokybę, taip kuriamas suvokimas, jog tai – geriausias, ypatingas produktas.

„Šiuo atveju „Kalnapilis“ remiasi vartotojų vertinimu – faktu, kuris leidžia jam kalbėti, kad jis yra mėgstamiausias šalyje, mat tyrimų duomenimis, tai išties populiariausias nealkoholinis alus Lietuvoje. Didesnis iššūkis buvo sukurti idėją, kuri aiškiai ir įsimintinai tai iškomunikuotų“, – atskleidžia kūrybos vadovas.

Filmavimo aikštelėje su įžymybe

Pasak D. Žilėno, dauguma įžymių žmonių, tarp jų ir A. Sabonis, nėra profesionalūs aktoriai. Todėl tam, kad klipe jie atrodytų natūraliai, reikia atsižvelgti į jų pačių kalbėseną, elgseną ir pagal tai kurti klipo idėją.

„Kuriant klipo siužetą ir vaidmenį, kuris įžymiam žmogui nėra patogus ir tam reikia daug vaidybinių sugebėjimų, būtų rizikuojama, jog tas žmogus negalės suvaidinti taip, kaip sumanyta, o tuo pačiu būtų prarandamas ir to žmogaus autentiškumas reklamoje“, – atkreipia dėmesį jis.

Reklamos kūrėjas tęsia sakydamas, jei klipo siužetas ir įžymybei sukurtas vaidmuo natūraliai tinka, tuomet reklamą įmanoma nufilmuoti pakankamai greitai, o dublius kartoti tik dėl dar geresnio rezultato.

„Taip pat buvo ir su A. Sabonio alaus pametėjimais – kadangi jis tokius „deimantus“ krepšinio aikštelėje perdavinėdavo visą gyvenimą, ir su nealkoholinio buteliais jam tai iškart pavyko padaryti nepriekaištingai. Didžiausias iššūkis buvo nebent surasti Arvydui tinkamų drabužių, tačiau jis stilingas vyras, tad jo paties spintoje radome tai, kas tiko tiek jam, tiek ir klipui“, – pripažįsta D. Žilėnas.