„Taip, mėnesio pradžioje žengėme nestandartinį žingsnį – tapome pirmąja Lietuvoje komunikacijos agentūra, kuri vykdo aktyvią savo įvaizdinę kampaniją. Mūsų rinkoje tai tikrai nėra dažna praktika. Taip simboliškai užbaigėme prekių ženklo keitimo etapą, tad dabar orientuojamės į jo tolimesnį vystymą ir žinomumo didinimą.
Žengiame nepramintu keliu ir kalbame apie kitokį požiūrį. Šia kampanija norime atkreipti dėmesį, kad sėkmę galima ir reikėtų matuoti kitaip – drąsiau, atviriau, kūrybiškiau. Tam pasirinkome integruotas komunikacijos priemones – nuo lauko stendų, ekranų iki reklaminės kampanijos internete“, – pasakoja agentūros vadovė Berta Čaikauskaitė.
B. Čaikauskaitė teigia, kad klientai ir partneriai ne tik pastebi tokias iniciatyvas, bet ir jas labai palaiko: „Esu įsitikinusi, kad iš to vertę gauna ne tik pati agentūra, bet ir jos klientų, partnerių ratas. Patys išbandydami nestandartines komunikacijos formas, kanalus, matuodami jų efektyvumą, vėliau juos galime siūlyti klientams, kurie galbūt ne visada gali sau leisti eksperimentuoti, tačiau nori išsiskirti. Kampanija vis dar tęsiasi, tačiau tarpinius rezultatus vertiname tikrai gerai“.
Pasak B. Čaikauskaitės, tinklalaidė – dar viena nestandartinė kampanijos priemonė. „Ją pasirinkome todėl, kad tai bene geriausiai atskleidžia visos kampanijos esmę – humancentrizmą, drąsą būti savimi, mėgautis procesu ir siekti betarpiško partneriškumo. Kas geriau nei pokalbis tai gali parodyti?“, – retoriškai klausia ji.
Kalbins apie komunikaciją plačiąja prasme
Pirmoji tinklalaidė „Berta&Talks“ pasirodys rugpjūčio 27-ąją dieną. Tinklalaidės komanda kvies į pokalbius apie komunikaciją ir visa tai, kas telpa šioje sąvokoje: gyvenimą, pasirinkimus, profesiją, lyderystę ir, žinoma, žmones. Projekto autorių teigimu, „Berta&Talks“ dalinsis žiniomis bei įžvalgomis, padėsiančiomis ne tik komunikacijos, bet ir kitų sričių atstovams.
Laidos vedėjo kėdė patikėta pagrindinei tinklalaidės autorei, žurnalistei, komunikacijos srities specialistei ir „Berta&“ agentūros projektų vadovei Jolitai Macelytei. Ji turi sukaupusi ilgametę patirtį dirbant su žiniasklaida, viešaisiais ryšiais, taip pat yra dirbusi televizijoje.
Pasak J. Macelytės, „Berta&Talks“ siekia atskleisti aktualias ir su komunikacija glaudžiai susijusias temas: vadovavimą, emocines kompetencijas, lyderystę, oratorystę ir kitas. Tarp jos pašnekovų bus galima sutikti ir komunikacijos profesionalus, taip pat kitų sričių ekspertus – lektorius, menininkus, renginių organizatorius, psichologus, rašytojus, verslininkus.
„Ši tinklalaidė – tai tarpasmeniniai pokalbiai ir informacijos mainai apie komunikaciją plačiąja prasme. Džiaugiuosi, kad pavyksta prisikalbinti tikrai įdomių pašnekovų, profesionalų, atstovaujančių įvairioms sritims, kurie dalijasi sukauptomis žiniomis, istorijomis, iš savo patirties pasakoja, kas toji komunikacija ir kokia jos reikšmė mūsų gyvenime, darbe, santykiuose, laimės ir sėkmės paieškose“, – dalijasi J. Macelytė.
Ji taip pat pabrėžia, kad „Berta&Talks“ šiek tiek praplečia tipinį tinklalaidės formatą, nes bus pasiekiama ne tik klausytojams, bet ir žiūrovams.
„Tinklalaidę klausyti ir prenumeruoti bus galima platformoje „Spotify“, o tuos, kuriems norisi ne tik išgirsti, bet ir pamatyti mūsų pokalbius, kviečiame sekti „Berta&” paskyrą „Youtube“ kanale“, – sako J. Macelytė.
Agentūrų, kuriančių turinį apie komunikaciją, daugėja
Pastaruoju metu vis daugiau agentūrų įvairiomis formomis kuria turinį ne tik savo klientams, bet ir apie pačią komunikaciją – „INK Agency“ rašo tinklaraštį, „New!“ partneris Tomas Ramanauskas kuria naujienlaiškį ir pan. Ar tai jau tampa privaloma agentūrų darbo dalimi?
„Komunikacija labai dinamiška sritis, kur žinios gana greitai gali būti nebeaktualios, tad nenuostabu, jog ekspertiškumą stengiamasi parodyti įvairiais būdais nuolat atnaujindami savo žinias, stiprindami kompetencijas ir jas pritaikydami pagal besikeičiančios rinkos poreikius. Metų pradžia parodė, kad proaktyvumas, lankstumas yra ypač svarbus sudėtingose situacijose, kai reikia kitokių, nestandartinių sprendimų čia ir dabar. „Berta&“ komanda – drąsūs ir ryškūs, nebijantys naujovių. Stebime pasaulines tendencijas ir siekiame jas pritaikyti mūsų rinkoje. Ne išimtis ir mūsų naujoji tinklalaidė „Berta&Talks“, – sako B. Čaikauskaitė.
Ji pastebi, kad kasmet atliekamas „Podcast Trends Report 2019“ atskleidžia, jog tinklalaidės tampa labai rimtu konkurentu socialiniams tinklams – net 59 proc. apklaustųjų „skrolinimą“ vis dažniau iškeičia į klausymą ir tam skiria daugiau nei 7 valandas per savaitę.
„Neabejoju, kad 2020 m. tyrimo rezultatai atskleis dar įdomesnius skaičius ir išryškins suaktyvėjusią (ypač karantino metu) auditorijų migraciją tarp skaitmeninės komunikacijos kanalų, naujus įpročius. Būdami komunikacijos srities profesionalais taip pat turime eiti ten, kur yra mūsų auditorija, atrasti naujus būdus, kaip ją pasiekti ir ištransliuoti norimą žinutę. Džiaugiuosi, kad nuosavos tinklalaidės iniciatyva gimė komandos viduje, nes manau, kad būtent taip ir atsiranda sėkmingi ilgalaikiai projektai. Šiuo projektu patys labai tikime ir esame pasirengę kurti pridėtinę vertę klausytojams“, – teigia B. Čaikauskaitė.