Atsižvelgti į vartotojų patirtį ir priimti sprendimus yra svarbu, tačiau verslai dažnai savo prioritetus mato kitur. Dėl šios priežasties su Justina aptarėme, kokios yra pagrindinės įmonių klaidos vartotojų patirties kontekste ir kaip jų galima išvengti. Šiame straipsnyje pasidalinsiu svarbiausiomis mūsų pokalbio detalėmis:
– Klientų patirties žemėlapis turėtų būti vienas iš pagrindinių strateginių įrankių kiekvienai įmonei. Nesvarbu, ar tai yra B2C ar B2B verslo modelis, vartotojų patirtis turėtų būti vienodai svarbi visiems.
– Vartotojo patirties kelionė sujungia visus departamentus ir vadovus; priimant strateginius sprendimus, svarbu matyti visą kliento kelionės žemėlapį, pastebėti „skaudančias“ vietas bei ką reikėtų tobulinti.