Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, „Delfi“ skaitytojas vidutiniškai portale per mėnesį 2024 m. praleisdavo beveik 1 val. 40 min, tai yra, daugiau nei pusvalandžiu ilgiau nei pas artimiausius konkurentus. Praleistas laikas – svarbiausias kokybinis rodiklis, parodantis, kiek naujienų portalų lankytojai yra įsitraukę į jų turinį.

Praleistas laikas

Kalbant apie vartotojų skaičių, „Delfi“ 2024 metais sulaukė daugiau nei 1,4 milijono lankytojų per mėnesį (realių vartotojų), vidutiniškai beveik 495 tūkst. lankytojų per dieną ir nė vieną mėnesį neužleido lyderio pozicijos.

Vartotojų skaičius per mėnesį
Vidutinė dienos auditorija

Vertinant, kokią dalį sudaro titulinio naujienų portalo puslapio lankytojų dalis lyginant su bendra auditorija, kas taip pat parodo vartotojų lojalumą, nes vartotojai ateina tiesiai į portalą, o ne per socialinius tinklus ar kitus išorės šaltinius, „Delfi“ taip pat buvo ryškus lyderis. 2024 m. pagal šį rodiklį „Delfi“ turėjo 37 proc., „lrytas.lt“ – 29 proc., „15min.lt“ – 20 proc., „Tv3.lt“ – 7 proc. tiesiai į portalą atėjusios auditorijos.

titulinio naujienų portalo puslapio lankytojų dalis

„Gemius“ duomenimis, 2024 m. gruodį „Delfi“ turėjo 485 743, „15min.lt“ – 417 370, „Tv3.lt“ – 385 195, „lrytas.lt“ – 312 534, „lrt.lt“ – 267 729 realių vartotojų.

Vidutinė dienos auditorija

Gruodį skaitytojai „Delfi“ praleido 1 val. 42 min., „lrt.lt“ – 1 val. 9 min., „15min.lt“ – 1 val. 7 min., „lrytas.lt“ – 54 min., „Tv3.lt“ – 53 min.

Praleistas laikas

Gruodį vienas vartotojas naujienų portale „Delfi“ vidutiniškai lankėsi 23 kartus, „15min.lt“ – 18, „lrytas.lt“ – 15, „Tv3.lt“ – 14, „lrt.lt“ – 9 kartus.

Apsilankymai per mėnesį

2024 m. gruodį stiprų atotrūkį nuo konkurentų demonstravo „Delfi“ verslo, maisto, sveikatos, užsienio naujienų rubrikos.

„Delfi“ verslo vidutinis dienos lankytojų skaičius siekė 114 580, „Tv3.lt“ verslo rubrikos – 98 553, „lrytas.lt“ verslo rubrikos – 95 822, „15min.lt“ verslo rubrikos – 88 370 realių vartotojų.

Verslo rubrikų skaitomumas

„Delfi“ maisto rubriką gruodį vidutiniškai kasdien skaitė 491 152, „lrytas.lt“ skonio/receptų rubriką – 417 792, 15min.lt“ maisto rubriką – 394 440, „Tv3.lt“ maisto rubriką – 269 976 realių vartotojų.

Maisto rubrikų skaitomumas

„Šie metai Lietuvoje ir pasaulyje, o tuo pačiu ir žiniasklaidoje, buvo išties intensyvūs. Turėjome visą eilę rinkimų, nuolat stebėjome įtampą skirtinguose pasaulio kraštuose keliančius įvykius, greta viso to vyko ir kasdienis gyvenimas su jo džiaugsmais ir rūpesčiais. Kad ir kas vyktų, mes, „Delfi“, buvome su savo skaitytojais ir žiūrovais kiekvieną dieną, darėme viską, kad jie kuo greičiau gautų patikrintą, patikimą informaciją, žinotų daugiau, giliau, o laisvalaikio akimirkomis galėtų lengvai gauti ir kokybiškas pramogas. Visa tai tęsime ir šiais, 2025-aisiais metais, kad kiekvienas Lietuvos gyventojas „Delfi“ visada rastų jam vertingo turinio“, – sako Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, „Delfi“ vyr. redaktorė.

Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė

Pasak jos, „Delfi“ ateinančiais metais taip pat toliau bus ne tik įvykių stebėtoju ir fiksuotoju, bet ir tęs savo pradėtas visuomenei svarbias iniciatyvas kaip „Saugu“ ir „(Ne)Matomi“. Taip pat „Delfi“ žmonės daugiau tiesiogiai kalbėsis su savo skaitytojais, kas yra „Delfi“ ir kodėl svarbu yra skaityti, žiūrėti, klausyti patikimą žiniasklaidos priemonę šiais tvyrančio neapibrėžtumo laikais.

„Socialiai atsakingas verslas – vienas iš būtinų dėmenų sėkmingos Lietuvos ateičiai. Norime ne tik kalbėti, bet ir patys rodyti pavyzdį, kad net ir sudėtingiausius klausimus įmanoma išspręsti, jei tik kažkas ryžtasi jų imtis. Tad ir toliau vienysime bendruomenes, kad gyventume saugioje Lietuvoje, kurioje yra vietos visiems“, – teigia R. Lukaitytė-Vnarauskienė.

„Delfi“ – žiniasklaidos bendrovė, kurios veikla apima skaitomiausią kiekvieną dieną naujienų portalą „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, televiziją „Delfi TV“, konferencijų LOGIN, „EBIT“, „HR savaitė“ ir kitų organizavimą. „Delfi“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“, naujienų agentūra ELTA.