Daugiau nei naujienų portalas
„Per 20 gyvavimo metų „Delfi“ smarkiai pasikeitė. Akivaizdu, kad išaugome internetinio portalo drabužius – vystome konferencijas, atkeliavome į televizijos pasaulį, esame multiplatformiški ir pasiekiami visur. Norėjome, kad šie pokyčiai atsispindėtų ir mūsų vizualioje komunikacijoje“, – sako „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.
Pasak jo, nors „Delfi“ logotipas daugeliui puikiai pažįstamas, mažai kas prisimena, kuo jis buvo pagrįstas. „Ryški geltona „e“ raidė buvo tam, kad pabrėžtų šią žiniasklaidos priemonę veikiant tik internete – prieš dvidešimt metų tai buvo išskirtinumas rinkoje“, – šypsosi I. Matilionis.
Dabar, kai viskas apsivertė aukštyn kojomis ir skaityti naujienas internete tapo įprasta kone kiekvienam, „Delfi“ išskirtinumu tampa tai, kad jis yra kur kas daugiau nei naujienų portalas ir įvairiomis komunikacijos platformomis ir veiklomis peržengia jo ribas.
Atspindėti šiuos verslo pokyčius buvo patikėta agentūrai „andstudio“.
„Dabar portalas „Delfi“ yra pasiekiamas ir vartojamas dar didesnio žmonių kiekio pasitelkiant skirtingas medijos priemones: nuo interneto iki televizijos, programėlių, gyvų renginių ir koncertų. Atnaujinimo tikslas yra sustiprinti ir pabrėžti, kad „Delfi“ yra tarp mūsų. Tai – bešališkas, draugiškas, atviras ir artimas kiekvienam naujienų ir žiniasklaidos prekės ženklas“, – apie pokyčius, kuriuos siekė atspindėti, pasakoja „andstudio“ generalinis direktorius Augustinas Paukštė.
Logotipas – visoms komunikacijos priemonėms
„Paprastos formos ir mažųjų raidžių logotipas sustipriną jausmą, kad tai žmogiškas, paprastas ir kiekvienam artimas ženklas. Kelių spalvų paletė ženkle siaurinama iki vienos pagrindinės – ryškios ir draugiškos mėlynos. Toks spalvinis ir šrifto storių parinkimas logotipą paverčia kontrastingesniu, tad ne tik lengviau naudojamu, bet ir aiškesniu, artimesniu skaitytojui“, – apie naująjį logotipą pasakoja jis.
A. Paukštė sako, kad dirbant su „Delfi“ dizaino komanda buvo išspręsta logotipo ir spalvų naudojimo architektūra. „Logotipų hierarchija leidžia stiprinti vientisumą tarp visų „Delfi“ prekinių ženklų. Jei praeityje buvo sunkiau suprasti, kokiu santykiu su mėlyna yra naudojama geltona spalva, naujos identiteto gairės apibrėžia aiškesnį akcentinės geltonos panaudojimą, kur ji veikia kaip aktyvuojanti spalva. Tuo tarpu spalvyną papildančios šviesi pilka ir sodri mėlyna suteikia daugiau lankstumo skirtingose reklaminėse priemonėse“, – aiškina jis.
Pasak jo, buvo labai svarbu, kad atnaujintos vizualios priemonės tiktų įvairiems skaitmeniniams sprendimams.
„Delfi“ savo veiklą išplėtė per įvairius kanalus ir platformas. „Delfi“ televizija, naujienų programėlės, „Delfi Plius“ – visi šie skaitmeniniai formatai reikalauja ryškumo ir prisitaikymo prie įvairių ekranų ir įrenginių. Atsižvelgiant į šiuos kriterijus buvo pasirinktas tvirtas logotipo šrifto storis ir aiškios formos, kad užtikrintume kuo geresnį skaitomumą“, – pasakojo A. Paukštė.
Pirmieji Lietuvoje registravo garsinį prekės ženklą
Kaip jau rašė M360, „Delfi“ pirmieji Lietuvoje registravo garsinį prekės ženklą, kurį kūrė Andrius Kauklys – kompozitorius, garsų dizaineris, grupės „Happyendless“ narys.
Žinią apie sėkmingą garsinio prekės ženklo registraciją sausio pabaigoje patvirtino Valstybinis patentų biuras (Daugiau skaitykite čia).
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.