Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2023 birželį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 547 tūkst., „tv3.lt“ – 459 tūkst., „15min.lt“ – 402 tūkst.„ „lrytas.lt“ – 376 tūkst.. „lrt.lt“ – 274 tūkst. realių vartotojų.


2023 m. birželį Lietuvos interneto vartotojai Delfi per mėnesį vidutiniškai skyrė 134 min., „lrytas.lt“ – 97 min., „15min.lt“ – 70 min., „tv3.lt“ – 57 min., „lrt.lt“ – 54 min.


Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2023 m. birželį surinko 40,1 mln., „15min.lt“ – 23,3 mln.,„lrytas.lt“ – 23,1 mln., „tv3.lt“ – 21,4 mln., „lrt.lt“ – 12,2 mln. apsilankymų.


Birželį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 30, portale „lrytas.lt“ – 22, „15min.lt“ – 20, „tv3.lt“ – 17, „lrt.lt“ – 10 kartų.


Delfi videoturinį birželio mėnesį portale žiūrėjo beveik 2 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, angl. cookies), „Youtube“ videoplatformoje – 579 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – šiek tiek daugiau nei 1 mln. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 985 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su daugybe teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.