Nuo šios savaitės portalo DELFI lankytojai jame ras ir specialią „Bored Panda“ rubriką, kurioje galės susipažinti su tarptautinės auditorijos jau pamėgtu, o dabar ir lietuviams skaitytojams pritaikytu turiniu: meno, dizaino, fotografijos naujienomis ir įvairiomis kitomis įdomybėmis, padedančiomis išsklaidyti nuobodulį.
„Ši partnerystės pradžia – puiki žinia visiems. Portalo DELFI lankytojai nuo šiol jame ras dar daugiau gero turinio, o portalas „Bored Panda“ galės su savo kuriamu turiniu supažindinti ir tuos žmones, kuriems jis iki šiol dėl nepakankamų anglų kalbos žinių galbūt buvo nepasiekiamas“, – sakė DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.
Šis bendradarbiavimas atneša naujas galimybes ir reklamos užsakovams: milžinišką auditoriją turintis portalas „Bored Panda“ pirmą kartą pradeda pardavinėti reklamą Baltijos šalių rinkoje. „Bored Panda“ strateginis partneris bus skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI, o reklamos monetizacijos partneris Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – didžiausias Baltijos šalyse reklamos tinklas „Adnet Media“.
„Portalas „Bored Panda“ jau ilgą laiką buvo įdomus reklamos užsakovams. Didelė lojali auditorija, pozityvus kontekstas – daugybė prekės ženklų norėtų čia matyti ir save. „Bored Panda“ iki šiol tokios galimybės Baltijos šalyse nesiūlė, tačiau dabar, dirbdami kartu, galėsime tai įgyvendinti“, – sakė DELFI pardavimų vadovas Jonas Gilys.
,,Adnet media‘‘ generalinis direktorius Gediminas Blažys tikina, kad galimybė dirbti su tokiu pasauliniu žaidėju kaip ,,Bored panda‘‘ atsirado dėl ilgametės patirties ir išskirtinumo rinkoje. Vienas pagrindinių ,,Adnet media‘‘ konkurencinių pranašumų monetizacijos srityje yra tinklalapio inventoriaus pardavimas ne tik vietiniams užsakovams, bet ir tarptautiniams prekės ženklams, kurie reklamą užsako per tokias globalias platformas, kaip „Google“, „Amazon“, „Facebook“.
Portalas „Bored Panda“ – vienas iš ryškiausių lietuviško verslo sėkmės pavyzdžių. Tik jo istorija kiek netradicinė: užuot iš pradžių mėginęs apšilti kojas Lietuvoje, jo įkūrėjas iš pradžių užsitikrino pozicijas tarptautinėje rinkoje, o dabar atsigręžė ir į Lietuvą, kur savo partneriais pasirinko DELFI.
„Tinklapis boredpanda.com rašomas anglų kalba ir pirmiausia yra orientuotas į didžiąsias anglakalbes rinkas: lankytojai iš Lietuvos sudaro mažiau nei 1 proc. Daugiausiai verslo dėmesio, žinoma, atitenka didesnėms rinkoms. Dėl to mums labai svarbu, ypač tokių artimų širdžiai rinkų atžvilgiu, turėti patikimus partnerius, rinkos lyderius. Norime, kad lietuviais „Bored Panda“ skaitytojais būtų pasirūpinta suteikiant jiems išskirtinį dėmesį“, – sako „Bored Panda“ atstovė Justina Palinavičiūtė.
„Džiaugsimės, kad su „Bored Panda“ susipažins vis daugiau lietuvių. Mūsų tikslas – skleisti pozityvią žinutę, rodyti žmonėms, kiek pasaulyje yra neatlygintino gėrio, viešinti menininkus tuo įkvepiant visus siekti savo svajonių. Tikime, kad žmonėms Lietuvoje šis pozityvas bus labai vertingas ir gėrio virusas galės plisti ir lietuvių kalba. Reklamos užsakovai taip pat įgis galimybę reklamuotis mūsų tinklapyje bei šalia turinio lietuvių kalba DELFI, taip pat kurti specialius projektus – tokios galimybės anksčiau Lietuvos rinkoje jie neturėjo“, – sako J. Palinavičiūtė.
„Bored Panda“ skaitytojai ne visada žino apie jo lietuvišką kilmę: ne vienas lojalus šio tinklapio lankytojas lietuvis yra prisipažinęs, kad iš pradžių pamėgo šį tinklapį, o tik po to sužinojo apie jo įkūrėjus. „Mūsų partneriai užsienyje taip pat dažnai nustemba, kad esame iš tokios mažos šalies ir ypač, kad visa komanda dirba biure Vilniuje. Mums garbė galėti pristatyti savo šalį bei pritraukti čia dirbti šviesius protus iš užsienio. Savo biure esame sulaukę ir turistų iš Japonijos, kurie pamatę logotipą užeina pasisveikinti“, – pasakoja J. Palinavičiūtė.
„Bored Pandą“ Tomas Banišauskas įkūrė 2009 m. „Bored Panda“ yra meno, dizaino, fotografijos bei įdomybių platforma internete, siekianti pozityvumu naikinti nuobodulį. Tinklapis leidžia menininkams patiems įkelti savo kūrinius ir suteikia galimybes pasiekti platesnę auditoriją. Šiuo metu „Bored Pandą“ mėgsta apie 20 milijonų žmonių Facebook platformoje ir per mėnesį skaito virš 50 milijonų skaitytojų visame pasaulyje.
Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt”. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.