Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vidutinė dienos auditorija rugsėjį „Delfi“ siekė 493 tūkst., „15min.lt“ – 425 tūkst., „tv3.lt“ – 374 tūkst., „lrytas.lt“ – 317 tūkst., „lrt.lt“ – 275 tūkst. realių vartotojų.
„Delfi“ taip pat pirmavo pagal tai, kiek kartų per mėnesį portale vidutiniškai lankėsi vienas vartotojas: „Delfi“ žmonės rugsėjį vidutiniškai lankėsi 22 kartus, „15min.lt“ – 17, „lrytas.lt“ – 15, „tv3.lt“ – 13, „lrt.lt“ – 9 kartus.
Vertinant kokybinius rodiklius, „Delfi“ taip pat buvo ryškus lyderis. „Delfi“ rugsėjį vartotojai vidutiniškai praleido 1 val. 32 min., „lrt.lt“ – 57 min, „15min.lt“ – 56 min., „lrytas.lt“ – 56 min., „tv3.lt“ – 50 min.
Skaičiuojant, kiek auditorijos atėjo tiesiai į naujienų portalo titulinį puslapį, o ne per socialinius tinklus ar kitus išorės šaltinius, „Delfi“ išsiskiria vartotojų lojalumu. „Delfi“ naujienų portale rugsėjį 36 proc. bendros auditorijos sudarė titulinio naujienų portalo puslapio lankytojai, „lrytas.lt“ – 30 proc., „15min.lt“ – 19 proc., „tv3.lt“ – 7 proc.
Rugsėjį „Delfi“ skaitytojai be įprastų naujienų sekė Seimo rinkimų aktualijas, skaitė šiai temai skirtus straipsnius, žiūrėjo laidas, sprendė unikalius testus „Mano balsas“ ir „Pažink politiką“. Įspūdingą šuolį padarė portalo „Veidų“ rubrika, aplenkusi tokios tematikos rubrikas kituose naujienų portaluose.
„Rugsėjis dar kartą parodė, kad „Delfi“ didžiausia stiprybė – galėjimas pasiūlyti turinio visoms auditorijoms pagal jų interesus ir pomėgius. „Delfi“ skaitytojai gali tiek rimtas, solidžias, analitines temas, parengtas mūsų profesionalių žurnalistų ir kitų ekspertų, tiek lengvesnio, bet labai kokybiškai parengto turinio, kaip rubrikoje „Veidai“ skelbiamų unikalių interviu ir straipsnių“, – sako Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, „Delfi“ vyr. redaktorė.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“, naujienų agentūra ELTA.