Naujoji „Delfi“ komercijos vadovė V. Forosenko atkreipia dėmesį, kad naujienų portalai yra gerokai daugiau nei straipsniai ir baneriai, tai įvairiapusė platforma su skirtingomis turinio formomis. Pasak jos, „Delfi“, būdama kūrybiška organizacija, per paskutinius kelerius metus sugebėjo sukurti dešimtis edukacinių turinio projektų, išvystyti netradicinius reklamos produktus ir pristatyti rinkai kitus inovatyvius sklaidos sprendimus.
„Būdami multiflatforminiu kanalu galime pasiūlyti įvairesnių integracijų savo klientams ir partneriams. Ieškant geriausių reklamos sprendimų, svarbiausiu aspektu išlieka ir išliks aukštas kokybės standartas – tikslesnė analizė, modernesnis dizainas, efektyvesni įrankiai kampanijoms valdyti ir kt.“, – kalbėjo V. Forosenko.
Iki šiol „Delfi“ komercijos vadovo pareigas ėjęs Jonas Gilys tampa „Delfi“ savininkės, žiniasklaidos priemonių grupės „Ekspress Grupp“, investicijų vadovu.
Siekdama būti inovatyvia ir pirmaujančia žiniasklaidos įmone ne tik skaitomumu, bet ir geriausia skaitytojų, klientų patirtimi bei patraukliausia darboviete, „Delfi“ nuo praėjusių metų pabaigos sukūrė du naujus skyrius – Rinkodaros ir verslo vystymo skyrių, kurio vadovu tapo Irmantas Matilionis, ir Skaitmeninės plėtros skyrių, apjungusį IT, dizaino, klientų patirčių gerinimo veiklas, kurio vadovu tapo Mantas Gudauskas.
Sandra Meškauskaitė-Stepšienė, vadovavusi konferencijų ir renginių skyriui, nuo šiol pradeda eiti Administracijos vadovės pareigas. O nuo kovo vidurio prie „Delfi“ komandos prisijungs Giedrė Navalinskaitė-Ašerė, kuri bus finansų vadove.
„Delfi“ direktorius Vytautas Benokraitis sako, kad struktūriniai pokyčiai yra skirti dar efektyvesniam įmonės valdymui, įvertinant tai, kaip „Delfi“ organizacija augo ir plėtėsi per paskutinius 3 metus.
„Suprantame, kad mūsų užduotis yra ne tik augti patiems, bet ir rodyti pavyzdį, kaip svarbu tai daryti tvariai, kad kartu stiprėtume ne tik mes, bet ir mūsų partneriai bei, žinoma, mūsų visuomenė – mūsų skaitytojai, žiūrovai. Todėl per artimiausius kelerius metus „Delfi“ didelį dėmesys skirs ESG (aplinkosaugos, socialinei ir tvaraus valdymo) strategijai įgyvendinti, kuri apima ne tik mus Lietuvoje, bet ir visą mūsų įmonių grupę“, – sako V. Benokraitis.
„AS Ekspress Grupp“ yra pirmaujanti Baltijos šalių žiniasklaidos grupė, kurios pagrindinė veikla apima internetinės žiniasklaidos turinio kūrimą, laikraščių, žurnalų ir knygų leidybą. Grupė taip pat valdo elektroninę bilietų pardavimo platformą ir bilietų pardavimo svetaines Estijoje ir Latvijoje. 1989 m. veiklą pradėjusioje „Ekspress Grupp“ įmonėje dirba daugiau nei 1400 žmonių, ji valdo pirmaujančius interneto žiniasklaidos portalus Baltijos šalyse, leidžia populiariausius dienraščius ir savaitinius laikraščius bei daugumą populiariausių žurnalų Estijoje. „AS Ekspress Grupp“ akcijos yra viešai kotiruojamos NASDAQ Talino vertybinių popierių biržoje nuo 2007 m.