Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vidutinė dienos auditorija lapkritį „Delfi“ siekė 519 tūkst., „15min.lt“ – 438 tūkst., „tv3.lt“ – 417 tūkst., „lrytas.lt“ – 330 tūkst., „lrt.lt“ – 304 tūkst. realių vartotojų.

Vidutinė dienos auditorija

Vertinant kokybinius rodiklius, „Delfi“ taip pat buvo ryškus lyderis. „Delfi“ lapkritį vartotojai vidutiniškai praleido 1 val. 53 min., „lrt.lt“ – 1 val. 15 min, „15min.lt“ – 1 val. 13 min., „tv3.lt“ – 57 min., „lrytas.lt“ – 56 min.

Vartotojų praleistas laikas

„Delfi“ taip pat pirmavo pagal tai, kiek kartų per mėnesį portale vidutiniškai lankėsi vienas vartotojas: „Delfi“ žmonės lapkritį vidutiniškai lankėsi 24 kartus, „15min.lt“ – 19, „lrytas.lt“ – 15, „tv3.lt“ – 14, „lrt.lt“ – 11 kartų.

Vartotojų apsilankymai per mėnesį

Skaičiuojant, kiek auditorijos atėjo tiesiai į naujienų portalo titulinį puslapį, o ne per socialinius tinklus ar kitus išorės šaltinius, „Delfi“ išsiskiria vartotojų lojalumu. „Delfi“ naujienų portale lapkritį 36 proc. bendros auditorijos sudarė titulinio naujienų portalo puslapio lankytojai, „lrytas.lt“ – 27 proc., „15min.lt“ – 20 proc., „tv3.lt“ – 7 proc.

Titulinio naujienų portalo puslapio dalis bendroje dienos auditorijoje

Nuo konkurentų ryškiai atitrūkusios buvo ir atskiros „Delfi“ teminės rubrikos „Verslas“, „Veidai“, „Sveikata“, Maistas“.

Itin daug dėmesio lapkritį sulaukė užsienio naujienos. „Delfi“ jų vidutinė dienos auditorija siekė 107, „15min.lt“ – 82, „tv3.lt“ – 64, „lrytas.lt“ – 42 tūkstančių realių vartotojų.

Užsienio naujienų skaitomumas

„Lapkritį dar kartą įsitikinome, kad vykstant svarbiems įvykiams Lietuvos gyventojai ateina patikimos informacijos ieškoti į „Delfi“. Tai labai ryškiai iliustravo rezonansinis įvykis, kai Vilniuje sudužo krovininis lėktuvas, tai matėme ir vykstant JAV prezidento rinkimams – žmonės sekė naujienas kartu su „Delfi“. Ačiū visai „Delfi“ žurnalistų komandai, kurie negailėdami jėgų dirbo, kad žmonės pas mus ne tik kuo greičiau rastų visą naujausią informaciją, bet ir galėtų pamatyti išsamų vaizdą ir platesnį kontekstą“, – sakė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, „Delfi“ vyr. redaktorė.

Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė

Lapkritį „Delfi“ taip pat toliau tęsė savo iniciatyvą „SAUGU“, kurios naujausias forumas vyks gruodžio 9 dieną, organizavo ir transliavo konferenciją „Mano investicija“, moksleivius ir mokytojus sukvietė į jau tradicine tapusią „Geriausią ever pamokų dieną“ Kaune, Žalgirio arenoje.

Delfi“ – žiniasklaidos bendrovė, kurios veikla apima skaitomiausią kiekvieną dieną naujienų portalą „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, televiziją „Delfi TV“, konferencijų LOGIN ir kitų organizavimą. „Delfi“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“, naujienų agentūra ELTA.