Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. liepą Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 654 tūkst., „lrytas.lt“ – 446 tūkst., „15min.lt“ – 416 tūkst., , „tv3.lt“ – 395 tūkst., „lrt.lt“ – 250 tūkst. realių vartotojų.


2021 m.liepą Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 27 proc., „lrytas.lt“ – 13 proc., „15min.lt“ – 11 proc., „tv3.lt“ – 7 proc., „lrt.lt“ – 6 proc., viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.

Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. liepą surinko 44,7 mln., „lrytas.lt“ – 27,6 mln., „15min.lt“ – 23,3 mln., „tv3.lt“ – 18,1 mln. apsilankymų.


Delfi
video turinį liepą portale žiūrėjo beveik 1.9 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), per „Youtube“ – 478 tūkst. vartotojų, per „Facebook“ – 706 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 928 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.