Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, rugpjūtį DELFI kasdien skaitė 509 tūkst., portalą „15min.lt“ – 378 tūkst., „lrytas.lt“ – 321 tūkst., „tv3.lt“ – 295 tūkst., „lrt.lt“ – 117 tūkst. realių vartotojų.
Vertinant laiką, kurį interneto vartotojai praleidžia Lietuvos naujienų portaluose, DELFI rugpjūtį atiteko 28 proc. šio laiko dalis, portalai „15min.lt“ ir „lrytas.lt“ pasidalino po 16 proc., „tv3.lt“ – 8 proc., „lrt.lt“ – 4 proc.
Rugpjūtį DELFI skaitė 1,26 mln., portalą „15min.lt“ – 1,24 mln., „tv3.lt“ – 1,07 mln, „lrytas.lt“ – 1,05 mln., „lrt.lt“ – 787 tūkst. realių vartotojų.
DELFI TV taip pat užima stiprias lyderio pozicijas. „Gemius“ duomenimis, rugpjūtį DELFI TV žiūrėjo 720 tūkst., „lrytas.lt“ video – 542 tūkst., „tv3.lt“ video – 470 tūkst., „15min.lt“ video – 446 tūkst., „lrt.lt“ video – 247, LNK video – 181 tūkst. realių vartotojų.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.