Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vertinant Lietuvos naujienų portaluose praleidžiamo laiko dalį, 2020 m. sausį interneto vartotojai „Delfi“ skyrė 40 proc., „15min.lt“ – 24 proc., „lrytas.lt“ – 19 proc., „tv3.lt“ – 9 proc., „lrt.lt“ – 5 proc., „diena.lt“ – 3 proc. laiko.
2020 m. sausį „Delfi“ kasdien vidutiniškai skaitė 679 tūkst., „15min.lt“ – 454 tūkst., „lrytas.lt“ – 323 tūkst., „tv3.lt“ – 295 tūkst., „lrt.lt“ – 161 tūkst., „diena.lt“ – 152 tūkst. realių vartotojų.
Daugiausiai vartotojų naujienų portaluose naršo naudodamiesi mobiliaisiais telefonais. Pagal šį rodiklį „Delfi“ artimiausią konkurentą 2020 m. sausį lenkė 35 proc.: per mobiliuosius telefonus „Delfi“ kiekvieną dieną sausį skaitė 572 tūkst., „15min.lt“ – 369 tūkst., „lrytas.lt“ – 260 tūkst., „tv3.lt“ –259 tūkst., „lrt.lt“ – 126 tūkst., „diena.lt“ – 126 tūkst. realių vartotojų.
Vertinant mėnesio pasiekiamumą, 2020 m. sausį „Delfi“ pasiekė 77 proc., „15min.lt“ – 72 proc., „tv3.lt“ – 63 proc., „lrytas.lt“ – 57 proc., „lrt.lt“ – 53 proc., „diena.lt“ – 52 proc. Lietuvos interneto vartotojų auditorijos.
„Svarbiausia taisyklė, kuria „Delfi“ vadovaujasi visus dvidešimt veiklos metų – niekada nestovėti vietoje ir nuolat kelti sau vis aukštesnę kartelę. Džiaugiamės, kad tai vertina ir mūsų skaitytojai. Nors metai tik prasidėjo, mums jie jau atnešė daug naujienų – atsinaujinome vizualiai, turime naują logotipą, pirmieji Lietuvoje registravome garsinį prekės ženklą, ir, žinoma, įgyvendinome ambicingiausią pastarųjų metų tikslą „Delfi TV“ turinį pradėję transliuoti atskiru televizijos kanalu. Tikimės, kad tiek šie pokyčiai, tiek kitos idėjos, kurias planuojame įgyvendinti, padės mums puikiai pradėtus metus ir toliau sėkmingai tęsti“, – sako „Delfi“ generalinis direktorius Vytautas Benokraitis.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.