Nuo šios gegužės naujienų portalų lankomumas matuojamas kitaip. Kaip anksčiau rašė M360, „gemiusAudience“ interneto auditorijos tyrimo Lietuvoje teikimo dažnis bei metodologija buvo pakeisti siekiant skaidrinti ir dar tiksliau išmatuoti Lietuvos interneto rinką.
Pirmieji pagal šią atnaujintą metodologiją surinkti duomenys rodo, kad balandį pagrindinis naujienų portalas DELFI turėjo vidutinę 593 tūkst. skaitytojų dienos auditoriją ir pagal šį rodiklį lenkė artimiausią konkurentą 25,82 proc. Antroje vietoje likęs portalas 15min.lt balandį turėjo 471 tūkst. vidutinę dienos auditoriją, trečioje vietoje esantis lrytas.lt – 369 tūkst.
Naujausi „Gemius“ duomenys rodo, kad portalų skaitomumas mobiliuosiuose įrenginiuose lenkia skaitomumą kompiuteriuose.
Mobiliuosiuose įrenginiuose naujienų portalą DELFI balandį kasdien skaitė vidutiniškai 451 tūkst. skaitytojų, 15min.lt – 373 tūkst., lrytas.lt – 289 tūkst.
Palyginimui, kompiuteriuose naujienų portalą DELFI balandį kasdien skaitė 250 tūkst., 15min.lt – 163 tūkst., lrytas.lt – 133 tūkst. skaitytojų.
Vertinant mėnesio pasiekiamumą, lyderių trejetukas rikiavosi taip pat: portalas DELFI buvo pirmoje vietoje, surinkęs 1 328 369 realių vartotojų, 15min.lt – antroje vietoje (1 228 979 realūs vartotojai), lrytas.lt – trečioje vietoje (1 067 896 realūs vartotojai).