DELFI perka visas „Login“ akcijas: iki šiol 80 proc. jų priklausė bendrovei „Small Talk Ideas“, 20 proc. – Arnoldui Rogoznyj.
Konferencijos „Login“ steigėjas ir bendrasavininkis Arnoldas Rogoznyj, paklaustas, kodėl nusprendė perleisti konferenciją į kitas rankas, sako, kad lyderiai turi bendradarbiauti su lyderiais. „Sukūrėme didžiausią Lietuvoje inovacijų ir technologijų konferenciją ir per daugelį bendradarbiavimo metų pamatėme, kad DELFI patirtis ir resursai yra tai, ko reikia „Login“ žengti kitą žingsnį – tapti svarbiu ir dideliu renginiu visų Baltijos šalių, o gal ir dar didesniame regione. Esame laimingi, kad mūsų sukurtas ir daug metų su dideliu atsidavimu augintas, puoselėtas prekės ženklas pereina į geras rankas“, – teigia jis.
Pasak jo, dirbdami drauge su DELFI, „Login“ organizatoriai turės didžiausias sklaidos galimybes, kurios padės pritraukti dalyvius, partnerius bei įgalins į Lietuvą atvežti populiariausius ir geriausius užsienio pranešėjus. „Sėkmingas DELFI įdirbis rinkodaros, pardavimų, renginių organizavimo srityse, papildomi žmogiškieji resursai yra tai, kas smarkiai sustiprintų bet kurį augimo ambicijų turintį renginį“, – sako A. Rogoznyj.
„Login“ įsigijimas DELFI taps svarbiu žingsniu įsitvirtinant konferencijų organizavimo rinkoje. „Šiais metais mes stipriau žengiame į konferencijų verslą tiek DELFI, tiek mūsų savininkės „Ekspress grupp“ lygiu, kurie šių metų balandžio 18 dieną kviečia į verslininkams ir visuomenės lyderiams skirtą didelio masto konferenciją „Drąsa elgtis kitaip“ (angl. The Audacity to do Things Differently) Taline. Kalbant apie „Login“, turime didelių ambicijų, matome šio renginio potencialą ir sieksime, kad jis taptų didžiausia šios srities konferencija ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.
Technologijų ir inovacijų konferencija „Login“ pirmą kartą buvo surengta 2007 m.: tada joje dalyvavo 120 dalyvių ir 11 pranešėjų. Nuo to laiko ji išaugo iki didžiausios Lietuvoje inovacijų konferencijos – 4 tūkst. dalyvių ir 120 pranešėjų 2018 m. Apie dabar itin madingas technologijų, inovacijų, kūrybiškumo temas „Login“ pradėjo kalbėti dar tada, kai tai tebuvo įdomu saujelei šios srities profesionalų. Iki masinio laukiamiausio metų renginio „Login“ išaugo palaipsniui – konferencijos auditorija augo kartu su pačios Lietuvos pažanga, didėjantis bilietų pirkėjų skaičius leido kasmet atsivežti vis įdomesnių, svarbesnių užsienio pranešėjų, o nuosekliai stiprėjantis renginys tapo patrauklia vieta partnerių integracijoms.
Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“. DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.