Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vidutinė dienos auditorija spalį „Delfi“ siekė 515 tūkst., „15min.lt“ – 444 tūkst., „tv3.lt“ – 414 tūkst., „lrytas.lt“ – 318 tūkst., „lrt.lt“ – 296 tūkst. realių vartotojų.
Vertinant kokybinius rodiklius, „Delfi“ taip pat buvo ryškus lyderis. „Delfi“ spalį vartotojai vidutiniškai praleido 1 val. 49 min., „lrt.lt“ – 1 val. 15 min, „15min.lt“ – 1 val. 11 min., „lrytas.lt“ – 59 min., „tv3.lt“ – 58 min.
„Delfi“ taip pat pirmavo pagal tai, kiek kartų per mėnesį portale vidutiniškai lankėsi vienas vartotojas: „Delfi“ žmonės spalį vidutiniškai lankėsi 24 kartus, „15min.lt“ – 19, „lrytas.lt“ – 15, „tv3.lt“ – 15, „lrt.lt“ – 10 kartų.
Skaičiuojant, kiek auditorijos atėjo tiesiai į naujienų portalo titulinį puslapį, o ne per socialinius tinklus ar kitus išorės šaltinius, „Delfi“ išsiskiria vartotojų lojalumu. „Delfi“ naujienų portale spalį 36 proc. bendros auditorijos sudarė titulinio naujienų portalo puslapio lankytojai, „lrytas.lt“ – 28 proc., „15min.lt“ – 20 proc., „tv3.lt“ – 7 proc.
Spalį „Delfi“ skaitytojai be įprastų naujienų sekė Seimo rinkimų aktualijas, didelio susidomėjimo sulaukia ir artėjantys JAV prezidento rinkimai. Nelieka pamirštos ir lengvesnio turinio naujienos. Naujienų portalo „Delfi“ „Veidų“ rubrika antrą mėnesį iš eilės lenkia tokios tematikos rubrikas kituose naujienų portaluose.
„Be abejo, spalis vis dar buvo intensyvus rinkimų naujienomis mėnuo – ačiū „Delfi“ žurnalistams, kurie jų metu dar kartą parodė savo profesionalumą, ir visiems skaitytojams, kurie sekė naujienas kartu su mumis. Matėme, kad visos rinkimams skirtos temos, naujienos, straipsniai, laidos sulaukė didžiulio susidomėjimo“, – sako Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, „Delfi“ vyr. redaktorė.
„Žmonėms taip pat labai rūpėjo „Delfi“ žurnalistų atskleistos „Foxpay“ skandalo detalės, nepamiršta liko ir mūsų žurnalistų išsikelta užduotis atlaisvinti visuomenei neteisėtai privatizuotas teritorijas, paskatinti nugriauti tvoras ten, kur jų neturi būti. Siekdami dar geriau atspindėti visuomenės interesus ir atkreipti dėmesį į kasdienio gyvenimo problemas, atnaujinome „Delfi“ rubriką „Pilietis“, kuri jau veikia nauju pavadinimu „KARTU“ – raginame visus „Delfi“ skaitytojus apsilankyti, skaityti ir patiems dalintis savo naujienomis ar nuomonėmis“, – kviečia R. Lukaitytė-Vnarauskienė.
„Delfi“ taip pat tęsia ir iniciatyvą „SAUGU“. Šią savaitę vyks jau ketvirtasis jai skirtas forumas, kuriame susitiks kandidatai į Krašto apsaugos ministro pareigas, po Lietuvą toliau keliauja „SAUGU“ ambasadoriai Benediktas Vanagas ir Darius Antanaitis.
„Esame visos Lietuvos naujienų portalas ir visada stengiamės pasiūlyti skaitytojams įvairaus turinio, atitinkančio jų interesus ir pomėgius. Be to, norime tuo neapsiriboti, ir kitais būdais prisidėti prie mūsų visuomenės stiprinimo, todėl įgyvendiname tokias iniciatyvas kaip „SAUGU“, „(Ne)Matomi“ ir kitas. Ačiū visiems, skaitantiems „Delfi“, kad tai įvertina“, – sako R. Lukaitytė-Vnarauskienė.
„Delfi“ – žiniasklaidos bendrovė, kurios veikla apima skaitomiausią kiekvieną dieną naujienų portalą „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, televiziją „Delfi TV“, konferencijų LOGIN ir kitų organizavimą. „Delfi“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“, naujienų agentūra ELTA.