Prioritetas – prenumeratorių auginimas

2022 m. pabaigoje „Delfi Plius“ turėjo 18,780 prenumeratorių, o baigiantis 2023 metams – jau 39 872. 2024 m. pradžioje prenumeratorių skaičius viršijo 40 tūkst.

Delfi Plius augimas

„Mokamo turinio vystymas šiuo metu – vienas svarbiausių „Delfi“ prioritetų. Gyvenant tokiais neramiais laikais ir dezinformacijos kiekiams augant nesuvokiamais mastais, investuoti į stiprią žiniasklaidą tampa kritiškai svarbu – matome, kad tai vis labiau supranta ir plačioji visuomenė. Užtikriname, kad ir ateinančiais metais dėsime visas pastangas, kad nenuviltume jau prenumeruojančių „Delfi Plius“ ir kviesime prie jų prisijungti kitus“, – sako „Delfi Plius“ vadovas Irmantas Matilionis.

Irmantas Matilionis

„Delfi Plius“ prenumerata – tai raktas į išskirtinį mokamą turinį, kuriame – „The Economist“ ir „Bloomberg“ naujienos lietuviškai, analitiniai straipsniai, tyrimai, išskirtiniai interviu, vertingi patarimai ir įdomios istorijos. Čia rasite daugiau nei 10 000 straipsnių, multimedijų, konferencijų ir įvairių video įrašų archyvą, kiekvieną mėnesį pasipildantį 1000 vnt. naujo turinio, taip pat – išankstines tekstų, tyrimų ir televizijos kanalo „Delfi TV“ laidų premjeras. „Delfi Plius“ prenumeratoriai nemato iššokančių reklamų visoje „Delfi“ aplinkoje (prenumeruoti „Delfi Plius“ galite čia).

Augimas – visose Baltijos šalyse

Prenumeratų skaičius augo ir kitose „Ekspress Grupp“ priklausančioje žiniasklaidos priemonėse.
Bendras AS „Ekspress Grupp“ skaitmeninių prenumeratų skaičius Baltijos šalyse 2023 m., palyginti su praėjusiais metais, padidėjo 41 proc. ir gruodžio pabaigoje siekė 207 328.

Skaitmeninių „Delfi“ prenumeratų skaičius Lietuvoje per metus padidėjo 112 proc. (IV ketvirtį – 39 proc.) ir siekė 39 872. Lietuvos žiniasklaidos portalas „Lrytas“ mokamu turiniu pradėjo prekiauti 2023 m. IV ketvirtį ir gruodžio pabaigoje pasiekė 6 363 skaitmenines prenumeratas.

Pasak „Ekspress Grupp“ valdybos pirmininkės Mari-Liis Rüütsalu, visi praėjusieji metai, o ypač paskutinis ketvirtis, „Ekspress Grupp“ žiniasklaidos leidiniams buvo labai sėkmingi.

„Estijos rinkoje didžiausios žiniasklaidos bendrovės „Delfi Meedia“ skaitmeninių prenumeratų skaičius per metus išaugo 20 proc. ir gruodžio mėnesį pirmą kartą peržengė 100 000 prenumeratorių ribą. Palyginti su Estijos gyventojų skaičiumi, „Delfi“, ko gero, tapo viena sėkmingiausių skaitmeninės žiniasklaidos bendrovių pagal skaitmeninių prenumeratų dalį tiek Europoje, tiek visame pasaulyje.

Lietuvos ir Latvijos rinkose taip pat įvyko tam tikras proveržis pereinant prie skaitmeninės prenumeratos modelio, kurio jau kurį laiką tikėjomės. Skaitmeninių „Delfi“ prenumeratorių skaičius Lietuvoje išaugo daugiau nei dvigubai ir metų pabaigoje siekė beveik 40 000 prenumeratorių. Latvijoje „Delfi“ prenumeratorių skaičius išaugo 87 proc. ir siekė daugiau nei 26 000. Naujausia „Ekspress Grupp“ priklausanti Lietuvos žiniasklaidos bendrovė „Lrytas“ paskutinį ketvirtį perėjo prie skaitmeninės prenumeratos modelio ir metų pabaigoje jau turėjo daugiau nei 6 000 prenumeratorių. Šie skaičiai rodo, kad, kaip ir Estijoje, kitų Baltijos šalių skaitytojai perima skaitmeninės prenumeratos žurnalistikos modelį ir vertina vietinį, nepriklausomą turinį, kuriamą jų gimtąja kalba“, – sakė M. L. Rüütsalu.

Mari-Liis Rüütsalu

Skaitmeninėmis prenumeratomis „Ekspress Grupp“ laiko tik tuos abonementus, kurių vertė yra didesnė nei 1 euras per kalendorinį mėnesį, už kuriuos išrašomos atskiros sąskaitos faktūros ir kuriuos bet kuriuo metu galima atskirai atšaukti.

Skaitmeninės prenumeratos pajamos sudaro vis didesnę „Ekspress Grupp“ skaitmeninių pajamų dalį. Įmonė juda ilgalaikių grupės tikslų kryptimi – iki 2026 m. pabaigos skaitmeninių prenumeratų apimtis Baltijos šalyse padidinti iki 340 000 prenumeratorių. Ilgalaikiai „Ekspress Grupp“ tikslai buvo nustatyti ir atskleisti 2022 m. pradžioje.

AS „Ekspress Grupp“ yra pirmaujanti žiniasklaidos grupė Baltijos šalyse, kurios pagrindinė veikla – interneto žiniasklaidos turinio kūrimas, laikraščių, žurnalų ir knygų leidyba. Grupė taip pat valdo elektroninių bilietų pardavimo platformą ir bilietų pardavimo punktus bei teikia lauko ekranų paslaugas Estijoje ir Latvijoje. Bendrovė „Ekspress Grupp“ veiklą pradėjo 1989 m., joje dirba beveik 1 100 darbuotojų.