J. Vercinskės teigimu, „Delfi Plius“ prieš pusantrų metų startavo kaip nepriklausoma autorių platforma, kurios pradinė idėja buvo surinkti didelę autorių kariauną.
„Vis tik su laiku platforma evoliucionavo, ir pradėjome siūlyti daugiau ir kitokio turinio: ir analitikos, ir užsienio spaudos – pavyzdžiui, vienų labiausiai prenumeruojamų pasaulyje „The Economist“ ir „Bloomberg“ straipsnių. Taip pat pradėjome daugiau dirbti su laidomis, ir tas turinys pradėjo labai augti. Karantino metu pastebėjome, kad pasiteisino ir įvairios live transliacijos, labiau pramoginio turinio: turėjome ir „Kakės Makės“ transliaciją mažyliams, ir spektaklio, taip pat „Kanų liūtų“ reklamas, kurias labai mėgsta lietuviai“, – laidai „Delfi rytas“ pasakojo platformos vadovė.
J. Vercinskė teigia pastebėjusi, kad prenumeratoriams neužtenka tik paskaityti – jiems norisi temų bei jų pateikimo formų įvairovės, todėl prisitaikant prie šių auditorijos poreikių auga ir „Delfi Plius“: „Tai kaip gyvas organizmas. Nuolat stengiamės ieškoti naujų sprendimų, ką galėtume dar pasiūlyti, kad skaitytojai būtų patenkinti ir norėtų likti „Delfi Plius“.“
Platformos vadovė paaiškina, kad pradžioje skaitytojams buvo pateikiama daugiau sudėtingesnio turinio, tačiau, net ir formuojant „focus“ grupes su prenumeratoriais, buvo pastebėta, kad tas pats žmogus gali skaityti ir rimtus analitinius straipsnius, domėtis investicijomis ir „The Economist“ turiniu, tačiau kartais jam norisi ir kažko lengvesnio ir neįpareigojančio. „To, kas galbūt kažkiek patenkina smalsumą, arba kad ir kaip jaukiai įsirengti balkonėlį savo namuose. Taigi tas pats žmogus gali vartoti ir tą, ir tą turinį. Dėl to mes nusprendėme paįvairinti ir neapsiriboti vien rimtomis temomis, kad žmogus jaustųsi „Pliuse“ gerai bet kokios nuotaikos ir galėtų patenkinti bet kurį savo poreikį.“
Šioje platformoje turinį ruošia daugybė autorių, tarp jų ir labai patyrusių bei garsių, tad natūralu, kad dalis jų atsiveda ir savo ištikimą auditoriją.
„Tuos, kurie buvo populiarūs ir iki ateidami pas mus, jų skaitytojai seka. Iš kitos pusės, yra autorių, kurie čia atranda naujų galimybių, nes, ateidami pas mus, jie gauna papildomos sklaidos. Taip pat turime dar vieną bendradarbiavimo formą – dalis autorių, kurie kuria „Patreon“, dalijasi turiniu ir pas mus. Šie kūrėjai mato, kad toks principas tikrai nekanibalizuoja jų sekėjų „Patreone“ – priešingai, tai suteikia daugiau galimybių išeiti į žmones.“
Kalbant apie skaitytojų požiūrį į mokamą turinį – tendenciją, kuri sparčiai plinta visame pasaulyje, J. Vercinskė teigia pastebinti, kad, nors mes ir šiek tiek atsiliekame nuo Vakarų, tačiau jau matoma teigiamų pokyčių:
„Dar yra nemaža visuomenės dalis, kuri yra skeptiškai nusiteikusi, nes galbūt ir nežino, kas tai yra mokamas turinys, ir turi išankstinį nusistatymą šiuo klausimu. Tačiau yra ir daug kitokio požiūrio, nes žmonės, kurie vartoja ir „Netflix“, ir „Spotify“ turinį, kurie remia „Patreonus“, suvokia, kad kūryba yra didelis autoriaus darbas, ir už tą didelį darbą turi būti atlyginta.“
Laidos pabaigoje „Delfi Plius“ vadovė pristatė naują vasarinę akciją „Prenumeruok ir važiuok“ – dabar visi įsigyjantys „Delfi Plius“ metinę narystę už specialią kainą – 19,99 eur gali laimėti naujutėlaitį elektromobilį „Mazda MX–30“. Kas savaitę bus renkama po vieną finalininką ir pranumeratos visam gyvenimui laimėtoją. Rugsėjo 3 d. iš dešimties finalininkų bus išrinktas elektromobilio laimėtojas. Dalyvauti akcijoje galite paspaudę šią nuorodą.