Daugiausiai, 56 proc. respondentų, sakė mokėję už filmus ir kitokį video turinį („Netflix“, HBO, „Žmonės Cinema“, „Youtube Premium“ ir tt.), 30 proc. – už audioturinį, tai yra, muziką, garsines knygas, tinklalaides („Spotify“, „Audioteka“ ir tt.), 22 proc. – už mokymus internete, po 19 proc. – už sporto transliacijas ir mokamos žiniasklaidos turinį („Delfi Plius“, „Verslo žinios“, „Financial times“ ir tt.), 8 proc. – už mėgstamą turinį „Contribee“, 6 proc. – už konferencijas internete.

Iš visų lietuviškų mokamo žiniasklaidos turinio platformų respondentai geriausiai žinojo „Delfi Plius“ (55 proc.), antroje vietoje – „15min MAX“ (34 proc.), trečioje – „VŽ Premium“ (21 proc.), 5 proc. įvardino kitas platformas, 33 proc. nežinojo nė vienos.


„Delfi Plius“ yra labiausiai naudojama lietuviško mokamo žiniasklaidos turinio platforma. Ja besinaudojantys teigė 12 proc. respondentų, „15min MAX“ – 8 proc., „VŽ Premium“ – 5 proc., kitomis platformomis – 4 proc., 77 proc. sakė nevartojantys jokio lietuviško mokamo turinio.


„Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, stiprėja mokamo žiniasklaidos turinio tendencija. Tai yra neišvengiama, norint pasiūlyti skaitytojams nepriklausomą, objektyvų, profesionalių žurnalistų parengtą turinį. Matome, kad vis daugiau žmonių tai supranta ir džiaugiamės, kad pasirenka skaityti „Delfi Plius“, kur jie randa tiek išskirtinį „Delfi“ žurnalistų parengtą, tiek užsienio partnerių kaip „The Economist“, „Bloomberg“ ir kitų turinį, be to, įvairias interaktyvias pramogas visai šeimai, protmūšius ar žaidimus mažiesiems, be to, mėgaujasi „Delfi“ turiniu su gerokai mažiau reklamos“, – sako „Delfi“ verslo plėtros vadovas Irmantas Matilionis.

Irmantas Matilionis

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su daugybe teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.