Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. rugsėjį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 660 tūkst., „lrytas.lt“ – 471 tūkst., „15min.lt“ – 423 tūkst., , „tv3.lt“ – 410 tūkst., „lrt.lt“ – 263 tūkst. realių vartotojų.
2021 m. rugsėjį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 26 proc., „lrytas.lt“ – 13 proc., „15min.lt“ – 11 proc., „lrt.lt“ – 7 proc., „tv3.lt“ – 6 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.
Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. rugsėjį surinko 43 mln., „lrytas.lt“ – 28 mln., „15min.lt“ – 22 mln., „tv3.lt“ – 18 mln. apsilankymų.
Delfi video turinį rugsėjo mėnesį portale žiūrėjo beveik 2.2 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), per „Youtube“ – 508 tūkst. vartotojų, per „Facebook“ – kiek daugiau nei 1 mln. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 927 tūkst. Lietuvos gyventojų.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.