Naujienų portalų lankytojai vis dažniau skaito naujienas per mobiliuosius telefonus: ši tendencija per pastaruosius metus buvo būdinga visiems didiesiems Lietuvos naujienų portalams.

Kaip rodo interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ duomenys, mobiliojoje platformoje vertinant apsilankymų kiekį artimiausią konkurentą DELFI lenkia beveik 26 procentais. Be to, DELFI ir toliau lyderiauja visose platformose pagal dienos auditoriją.

Vertinant vidutinės dienos auditorijos duomenis, mobiliojoje platformoje realių vartotojų kiekiu DELFI artimiausią konkurentą lenkia 14,7 procentų.

„DELFI pasiekia 70 proc. visų interneto vartotojų šalyje, esame pagrindinis naujienų portalas ir didžiuojamės turėdami lojalią ir vis augančią auditoriją, kuriai kasdien pateikiame karščiausias naujienas, įvykių analizę, sporto transliacijas ir daug labai vertingo turinio", – sakė DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

Mobiliojoje platformoje kovą vidutinė DELFI dienos auditorija arba visų portalą atsivertusių skaitytojų skaičius buvo 169 848 tūkst.

Tai yra beveik 22 tūkst. daugiau nei antrame portale pagal skaitomumą, „15min.lt“, kurio dienos auditorija siekė 148036 skaitytojų. Trečioje vietoje liko portalas „lrytas.lt“: jo dienos auditorija kovą siekė 124256 skaitytojų.

Skaičiuojant bendrą (kompiuterių, planšečių ir mobiliųjų telefonų) dienos auditoriją, DELFI kovą pasiekė 430183, „15min.lt“ – 315655, „lrytas.lt“ – 276218 skaitytojų.

Vertinant portaluose praleidžiamą laiką, pirmoje vietoje taip pat yra DELFI, kuriame skaitytojai šių metų kovą vidutiniškai praleido 2,8 val., antroje – „15min.lt“ (2,1 val.), trečioje – „lrytas.lt“ (1,8 val.).

Ryškiausias portalo DELFI atotrūkis nuo konkurentų matomas vertinant skaitytojų praleidžiamo laiko dalį trijuose Lietuvos naujienų portaluose (time share): kovą naujienų portalui DELFI atiteko 43 proc. skaitytojų laiko dalies, portalui „15min.lt“ – 30 proc., portalui „lrytas.lt“ – 26 proc.

Realių vartotojų skaičius visuose portaluose krito kompiuteriuose, bet kilo mobiliosiose platformose. Kovą portalas „15min.lt“ turėjo 796341, DELFI – 745585, „lrytas.lt“ – 605047 realius vartotojus.

Į šį skaičių įtraukiami tiek skaitytojai, atėję tiesiai į portalą, tiek pasiekę jame skelbiamas naujienas per kitas platformas, pavyzdžiui, „Facebook“.

DELFI direktorius teigia, kad šiuo metu interneto rinkos tyrimų bendrovė keičia statistikos vertinimo metodologiją, taigi netrukus vaizdas gali dar labiau pasikeisti.

„Mano žiniomis, netrukus pasirodys atnaujinti rinkos tyrimai, parodantys, kokie yra realūs duomenys mobiliose platformose. Laukime tęsinio“, – sako V. Benokraitis.