Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vidutinė dienos auditorija gegužę „Delfi“ siekė 484 tūkst., „15min.lt“ – 452 tūkst., „tv3.lt“ – 402 tūkst., „lrytas.lt“ – 355 tūkst., „lrt.lt“ – 291 tūkst. realių vartotojų.
„Delfi“ taip pat pirmavo pagal tai, kiek kartų per mėnesį portale vidutiniškai lankėsi vienas vartotojas: „Delfi“ žmonės vidutiniškai lankėsi 22 kartus, „15min.lt“ – 18, „lrytas.lt“ – 16, „tv3.lt“ – 14, „lrt.lt“ – 9 kartus.
Vienas svarbiausių rinkos kokybinių rodiklių – vartotojų praleistas laikas. „Delfi“ gegužę vartotojai vidutiniškai praleido 1 val. 30 min., „lrt.lt“ – 1 val. 13 min., „lrytas.lt“ – 1 val. 3 min., „15min.lt“ – 55 min., „tv3.lt“ – 49 minutes.
Svarbiausios žinios naujienų portaluose yra skelbiamos tituliniuose puslapiuose, tad šis rodiklis parodo, kokį turinį portaluose skaito jų vartotojai. „Delfi“ naujienų portale 39 proc. bendros auditorijos sudarė titulinio naujienų portalo puslapio lankytojai, „lrytas.lt“ – 29 proc., „15min.lt“ – 20 proc., „tv3.lt“ – 7 proc.
„Delfi“ taip pat nuolat stiprina savo video turinį, transliuojamą tiek televizijos kanale, tiek naujienų portale ir jo kanaluose socialiniuose tinkluose. Televizijos kanalą „Delfi TV“ gegužę buvo įsijungę daugiau nei 1 mln. žiūrovų, maždaug tiek pat jų žiūrėjo „Delfi“ video turinį naujienų portale, „Delfi“ video turinys socialiniame tinkle „Facebook“ sulaukė beveik 900 tūkst., „Youtube“ – beveik 600 tūkst. žiūrovų.
„Daugiau nei dvidešimt metų būdami lyderiu tarp naujienų portalų jaučiame atsakomybę ir būti tais, kurie užtikrina aukštą kartelę kokybiškai žiniasklaidai. „Delfi“ redakcija kasdien dirba ne tik dėl to, kad pas mus lankytųsi daugiausiai vartotojų, bet ir kad jie čia rastų kokybišką, aktualų, jiems įdomų turinį – kaip matome iš skaičių ir vartotojų pas mus praleidžiamo laiko, jie tai įvertina“, – sakė Vytautas Benokraitis, „Delfi“ direktorius.
„Be kasdienio svarbiausio žurnalistinio darbo, operatyvaus naujienų pranešimo, mes nuolat ieškome ir naujų idėjų, ką galime pasiūlyti „Delfi“ portalo lankytojams. Neseniai startavo ir savo auditoriją jau atrado tinklalaidės „Tiesiai šviesiai“ su Aurimu Peredniu ir Raimondu Kuodžiu, „Kaip suprast?“, kurią kuriame kartu su naujienų agentūros ELTA vyr. redaktoriumi Vytautu Bruveriu, dabar pradedame vasaros sezoną, kuriame bus daug įkvepiančio, pramogoms ir kelionėms skirto turinio – portalo „Delfi“ lankytojai tikrai turės, ką skaityti ir žiūrėti“, – užtikrino Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, „Delfi“ vyr. redaktorė.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.