Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. spalį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 635 tūkst., „lrytas.lt“ – 447 tūkst., „tv3.lt“ – 435 tūkst., „15min.lt“ – 418 tūkst., „lrt.lt“ – 282 tūkst. realių vartotojų.
2021 m. spalį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 25 proc., „lrytas.lt“ – 13 proc., „15min.lt“ – 10 proc., „lrt.lt“ – 8 proc., „tv3.lt“ – 7 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.
Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. spalį surinko 43 mln., „lrytas.lt“ – 27 mln., „15min.lt“ – 23 mln., „tv3.lt“ – 20 mln. apsilankymų.
Delfi taip pat išsiskiria iš kitų portalų pagal tai, kaip dažnai vartotojai apsilanko portale (visits per user) – šis rodiklis atspindi auditorijos lojalumą. Spalį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 30 kartų, portale „lrytas.lt“ – 23 kartus, „15min.lt“ – 17 kartų „tv3.lt“ – 16 kartų.
Delfi video turinį spalio mėnesį portale žiūrėjo beveik 2.1 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), per „Youtube“ – 440 tūkst. vartotojų, per „Facebook“ – 824 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 1 mln. Lietuvos gyventojų.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.