Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2022 metų spalį Delfi mobiliuosiuose kasdien vidutiniškai skaitė 576 tūkst., „tv3.lt“ – 469 tūkst., „lrytas.lt“ – 381 tūkst., „15min.lt“ – 327 tūkst., „lrt.lt“ – 266 tūkst. realių vartotojų.
Skaičiuojant bendrai visus įrenginius, Delfi spalį kasdien vidutiniškai skaitė 626 tūkst., „tv3.lt“ – 488 tūkst., „lrytas.lt“ – 416 tūkst., „15min.lt“ – 370 tūkst., „lrt.lt“ – 303 tūkst. realių vartotojų.
Vertinant Lietuvos interneto portaluose praleidžiamą laiko dalį, Delfi irgi užėmė lyderio pozicijas, artimiausią konkurentą lenkdamas beveik 2,5 karto. Delfi vartotojai portale praleido daugiau laiko nei antroje ir trečioje vietoje esančiuose naujienų portaluose kartu sudėjus.
Spalį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 35 kartus, portale „lrytas.lt“ – 22 kartus, „tv3.lt“ – 19, „15min.lt“ –18, „lrt.lt“ – 11 kartų.
Delfi spalį surinko 48,6 mln., „lrytas.lt“ – 26 mln., „tv3.lt“ – 23,7 mln., „15min.lt“ – 21,6 mln., „lrt.lt“ – 13,9 mln. apsilankymų.
Delfi vaizdo turinį spalio mėnesį portale žiūrėjo beveik 2 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, angl. cookies – red. past.), „Youtube“ vaizdo platformoje – 460 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – 904 tūkst. vartotojų, o per Delfi TV televizijos kanalą – 893 tūkst. Lietuvos gyventojų.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su daugybe teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai – žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.