„Turbūt niekas neabejoja, kad kūrybiškumas šiais laikais – pati didžiausia galia, o „Kanų liūtai“ visuomet atskleidžia beribes jo galimybes. Tapę „Kanų liūtų“ informaciniu partneriu, turėsime progą dar giliau nerti į kūrybiškumo temą, nagrinėti geriausius pasaulyje reklamų pavyzdžius ir dalintis įdomiausia informacija su skaitytojais“, – sako M360 redaktorė Jūratė Žuolytė.

„Kanų liūtams“ Lietuvoje oficialiai atstovauja ir su tuo susijusias veiklas organizuoja žurnalas „Žmonės“.

„Kanų liūtų“ vardas Lietuvoje žinomas ne tik rinkodaros ir reklamos ratuose. Į „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ kino teatruose susirenka daugiau nei 10 tūkst. žiūrovų. „Jaunųjų liūtų“ konkurse sprendžiamos aktualios socialinės problemos. Išlieka ir agentūrų ambicijos varžytis su pasaulio stipriausiais „Kanų liūtų“ apdovanojimuose.

„Viso to nebūtų be stipraus informacinių partnerių palaikymo. Nuoseklus „Delfi“ gilinimasis į reklamos ir bendrai kūrybiškumo temą, o taip pat galimybė pasiekti auditoriją visose šiandien aktualiose platformose neabejotinai sustiprins „Kanų liūtų“ vardą ir veiklas Lietuvoje“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ atstovė Lietuvoje.

Primename, kad jau spalio 20 dieną į 5 didžiųjų miestų kino sales atkeliaus „Geriausios Kanų liūtų reklamos“ – žiūrovai pamatys geriausias pastarojo dešimtmečio reklamas ir išvys viską, kas ir sukūrė „Kanų liūtų“ fenomeną.