Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vidutinė dienos auditorija liepą „Delfi“ siekė 502 tūkst., „15min.lt“ – 454 tūkst., „tv3.lt“ – 421 tūkst., „lrytas.lt“ – 332 tūkst., „lrt.lt“ – 274 tūkst. realių vartotojų.

Naujienų portalų vidutinė dienos auditorija

„Delfi“ taip pat buvo lyderiu pagal vartotojų praleidžiamą laiką. „Delfi“ liepą vartotojai vidutiniškai praleido 1 val. 39 min., „ lrytas.lt“ – 1 val. 7 min., „tv3.lt“ – 1 val. 5 min., „15min.lt“ – 1 val. 2 min., „lrt.lt“ – 58 min.

Naujienų portaluose praleidžiamas laikas

Liepos duomenimis, „Delfi“ buvo lyderis ir pagal tai, kiek kartų per mėnesį portale vidutiniškai lankėsi vienas vartotojas: „Delfi“ žmonės vidutiniškai lankėsi 24 kartus, „15min.lt“ – 19, „lrytas.lt“ – 17, „tv3.lt“ – 15, „lrt.lt“ – 10 kartų.

Vartotojų apsilankymai naujienų portaluose

„Delfi“ naujienų portale 36 proc. bendros auditorijos liepą sudarė titulinio naujienų portalo puslapio lankytojai, „lrytas.lt“ – 29 proc., „15min.lt“ – 19 proc., „tv3.lt“ – 7 proc. Tai parodo, kiek vartotojų atėjo tiesiai į portalą, o ne spaudė ant nuorodų socialiniuose tinkluose, „Google“ paieškoje ar kituose išorės šaltiniuose.

Titulinio naujienų portalo puslapio dalis bendroje dienos auditorijoje

„Duomenys rodo, kad net ir vasarą žmonės leidžia kartu su „Delfi“. Mūsų komanda net ir atostogų sezonu intensyviai dirba – pradėjome unikalią iniciatyvą „Saugu“, mūsų ilgametę patirtį turintys sporto žurnalistai dirba Paryžiaus olimpinėse žaidynėse, savo tyrimais pagarsėjęs „Delfi“ žurnalistas Tomas Janonis kartu su kitais kolegomis tikrina, ar Lietuvos ežerų pakrantės visiems laisvai prieinamos, „Delfi“ žurnalistai dirba Lietuvos pajūryje, iš kur praneša karščiausias naujienas ir, žinoma, nepamiršta stebėti visų kitų Lietuvos ir pasaulio aktualijų. Tad esame dėkingi visiems savo skaitytojams ir pažadame toliau dirbti, kad visada būtume pirmuoju jų pasirinkimu“, – sako Vytautas Benokraitis, „Delfi“ direktorius.

Vytautas Benokraitis

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso naujienų agentūra ELTA ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.