Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vertinant laiką, kurį vartotojai praleidžia Lietuvos interneto portaluose, 2020 m. vasarį „Delfi“ atiteko 28 proc. šio laiko, „15min.lt“ ir „lrytas.lt“ – po 14 proc..

Vertinant vidutinį dienos pasiekiamumą, vasario mėnesį „Delfi“ kasdien pasiekė 52 proc., „15min.lt“ – 39 proc., „tv3.lt“ – 26 proc., lrytas.lt“ – 25 proc., „lrt.lt“ – 17 proc. Lietuvos interneto vartotojų.

Vertinant mėnesio pasiekiamumą, „Delfi“ vasarį pasiekė 76 proc., „15min.lt“ – 72 proc., „tv3.lt“ – 64 proc., „lrt.lt“ – 60 proc., lrytas.lt“ – 55 proc. Lietuvos interneto vartotojų.

2020 m. vasarį „Delfi“ kasdien vidutiniškai skaitė 647 tūkst., „15min.lt“ – 482 tūkst., „tv3.lt“ – 319 tūkst., lrytas.lt“ – 310 tūkst., „lrt.lt“ – 215 tūkst. realių vartotojų.

Daugiausiai vartotojų naujienų portaluose naršo naudodamiesi mobiliaisiais telefonais. Pagal šį rodiklį „Delfi“ artimiausią konkurentą 2020 m. vasarį lenkė 26 proc.: per mobiliuosius telefonus „Delfi“ kiekvieną dieną antrąjį metų mėnesį skaitė 544 tūkst., „15min.lt“ – 403 tūkst., „tv3.lt“ – 283 tūkst., „lrytas.lt“ – 248 tūkst., lrt.lt“ – 176 tūkst. realių vartotojų.

„Delfi“ puikiai sekasi sėkmingai tęsti pradėtus metų darbus ir idėjas. Džiaugiamės, kad tai palankiai priima ir vertina mūsų skaitytojai, kurie pasilieka portale ilgesnį laiką. Pasiekti ambicingiausi pastarųjų metų tikslai skatina mus kilti tik dar aukščiau. Esame pasiruošę ateities iššūkiams ir tikimės, kad naujos idėjos bus vertinamos taip pat teigiamai,“ – sako „Delfi“ generalinis direktorius Vytautas Benokraitis.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.