Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2023 vasarį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 615 tūkst., „tv3.lt“ – 512 tūkst., „15min.lt“ – 463 tūkst.„ „lrytas.lt“ – 433 tūkst.. „lrt.lt“ – 380 tūkst. realių vartotojų.
2023 m. vasarį Lietuvos interneto vartotojai Delfi per mėnesį vidutiniškai skyrė 149 min, „lrytas.lt“ – 94 min, „15min.lt“ – 74 min, „lrt.lt“ – 71 min, „tv3.lt“ – 57 min.
Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2023 m. vasarį surinko 42,2 mln., „15min.lt“ – 25 mln.,„lrytas.lt“ – 24,2 mln., „tv3.lt“ – 22,5 mln., „lrt.lt“ – 16 mln. apsilankymų.
Vasarį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 31 kartą, portale „lrytas.lt“ – 20, „15min.lt“ – 20, „tv3.lt“ – 17, „lrt.lt“ – 12 kartų.
Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.