„Kasmet stebime sparčią Pasaulio skaitmenizaciją, ne išimtis ir Lietuva, o atėjusi pandemija paskatino dar didesnį viso to vystymąsi. Didelė dalis Lietuvos verslo sėkmingai persiorientavo, arba dar tai daro, į internetinius paslaugų užsakymo, prekių pardavimų ir kitų savo veiklų modelius, tad ir poreikis skaitmeninės komunikacijos paslaugoms, ekspertinėms konsultacijoms yra tiesiog milžiniškas. Tad daugiau kaip 20 metų dirbdami skaitmeninės reklamos srityje organiškai žengiame ir kitus žingsnius plėsdami savo paslaugų spektrą – „Google Ads“ bei socialinių tinklų reklamos paslaugas yra vienos iš jų“, – sako Delfi Komercijos vadovas Jonas Gilys.
„Google“ reklamos apimtys tiek pasauliniu mastu, tiek Lietuvoje nuolat auga. Dar nėra tikslių duomenų už praėjusius metus, tačiau statistikos duomenų svetainės Statista.com skelbiami duomenys už 2019 metus rodo net 134,8 mlrd. JAV dolerių pajamų skaičių už reklamą, tai yra beveik 6 kartus daugiau nei pajamos prieš dešimt metų. Skaičiai iliustruoja faktą, kad įmonėms, prekių ženklams reikia būti pastebėtiems visur ir kova už matomumą nuolat auga.
„Mums svarbu pasiūlyti kuo daugiau sprendimų klientams, kad jie galėtų gauti visą skaitmeninės reklamos paslaugų spektrą iš vienų rankų. „Google Ads“ sutvarkymas, GDN ar „Youtube“reklama ir kiti dalykai visada buvo apgalvojami siūlant sprendimus klientui, o dabar jau yra ir įgyvendinama mūsų pačių ekspertų“, – sako J. Gilys.
Sertifikuotas „Google“ mokytojas, skaitmeninės komunikacijos ekspertas Romuald Nareiko pabrėžia, kad gaunant skaitmeninės rinkodaros paslaugas iš Delfi – iš vienų rankų – klientams atsiranda galimybė suderinti „Google Ads“ reklamines kampanijas su Delfi platformos kampanijomis ir turiniu: „Taip pat verta paminėti, kad „Google“ reklamos platforma yra labai tinkama smulkaus ir vidutinio verslo segmentui, tad padės Delfi pasiūlyti reklamos sprendimus visiems – tiek mažoms, tiek ir labai didelėms įmonėms, bei tiek vietiniams tiek tarptautiniams prekių ženklams, ir net komunikaciją „už sienų“.“
R. Nareiko Delfi komandoje sukūrė atskirą Skaitmeninės komunikacijos komandą, kuri ir rūpinsis „Google“ ir įvairių socialinių tinklų reklamos kampanijų planavimu, paleidimu, bei konsultuos. R. Nareiko turi didesnę kaip 14 metų darbo patirtį, dirbant su „Google“ reklamos platforma, „Google Analytics“ ir kitais skaitmeninės rinkodaros įrankiais. Jis yra „Digital Academy“ skaitmeninės rinkodaros mokymų centro bendraįkūrėjas ir lektorius.
„Romualdui teko dirbti tiek su smulkiais verslais, tiek ir su didelėmis įmonėmis, su vietinėmis ir užsienio rinkomis, konsultuoti šimtus įvairiausių įmonių ir organizacijų - pradedant bibliotekomis ir baigiant kriptovaliutų verslais. Tad tikime, kad jo patirtis ir ekspertiškumas bus labai naudingas ir mūsų partneriams, klientams,“ – sako J. Gilys.
Delfi priklauso ir didžiausias interneto reklamos tinklas Baltijos šalyse „Adnet Media“. Tai tinklas vienijantis lankomiausius ir populiariausius portalus, kuriuose gali atsidurti klientų paslaugos ar produkto reklama. „Adnet Media“ Lietuvoje pasiekia apie 90 proc. realių interneto vartotojų, naršančių tiek kompiuteryje, tiek mobiliajame telefone.