Palyginimui, į reitingą pateko tik po vieną įmonę iš kaimynių Latvijos ir Estijos. Iš viso reitinge paminėta 50 įmonių iš 11 Vidurio Europos šalių.

Į reitingą pateko Lietuvos bendrovės „Deeper“, „Good one“, „Invenis“, „TV žaidimai“, „Adeo Web“ ir „TeleSoftas“. „Deloitte“ Vidurio Europos reitingo vadovė Agnieszka Zielińska teigė, kad vienas iš labiausiai džiuginančių reitingo rezultatų yra didelis skaičius įmonių, kurios turi ambicijų plėstis už regiono ribų.

Pavyzdžiui, išmanias ir inovatyvias IT paslaugas įmonėms teikianti technologijų bendrovė „TeleSoftas“, veiklą pradėjusi Lietuvoje, dabar turi biurus ne tik Kaune, Vilniuje, bet ir Ciuriche, Dubajuje, o visai neseniai duris atvėrė ir bendrovės padalinys San Franciske.

„Įspūdinga ir tai, kad didžioji dauguma reitingo įmonių yra dar visai jaunos. Šiemet 68 proc. įmonių į reitingą pateko pirmą kartą, ir daugiausia jų buvo įsikūrusios 2012 m. Niekas nežino, kas laukia ateityje, tačiau šie dinamiški naujos kartos verslai yra akivaizdus impulsas visame Vidurio Europos technologijų sektoriuje”, - įsitikinusi A. Zielińska.

„TeleSoftas“ yra viena iš didesnių ir ilgiausiai veikiančių reitinge esančių bendrovių. Per pastaruosius metus bendrovės pajamos išaugo 310 proc.

„Viskas prasidėjo 2004 metais, kai grupė draugų susibūrė dirbti su įdomiais projektais ir tapti geriausiais visose srityse. Ir šiandien, kai mūsų komandą sudaro beveik 300 inžinierių ir kūrėjų iš trijų žemynų, laikomės tos pačios darbo filosofijos. Stengiamės padaryti savo klientus laimingus, rūpindamiesi jų galutiniais veiklos rezultatais. Taip pat daug investuojame į mokslinius tyrimus ir plėtrą, kad mūsų darbuotojai tobulėtų, visada būdami inovacijų priešakyje. Ir šis bendras laimės ieškojimas puikiai atsiperka!“, – pranešime komentuoja „TeleSofto“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Algirdas Stonys.

„Lietuvos „spartuoliai“ nenustoja stebinti – šiais metais pagal į reitingą patekusių įmonių skaičių Lietuva aiškiai išsiskiria ir lyderiauja tarp Vidurio Europos šalių. Didžioji dalis šių įmonių įspūdingus augimo rodiklius pasiekė pristatydamos produktus ar paslaugas tarptautinėse rinkose. Tai dar kartą įrodo, kad turint gerą idėją bei ambicingą komandą, maža vietinė rinka gali būti papildoma paskata greičiau ir ryžtingiau žengti į tarptautinę erdvę, kurioje Lietuvos talentai gali būti ir yra konkurencingi,“ – situaciją apibendrina UAB „Deloitte verslo konsultacijos“ direktorius Marius Stalenis.