„Ieškojome komunikacijos partnerių, kurie būtų sukaupę patirtį sveikatos srityje. Nors klinika veikia jau tris dešimtmečius, tačiau tikslai išlieka tie patys – pacientams suteikti kokybiškas ir modernias diagnostikos ir gydymo paslaugas, o medicinos personalui užtikrinti geras ir patogias darbo sąlygas“, – sako įstaigos vadovas Deividas Praspaliauskas.

Anot jo, „Hila“ pacientams siūlo daugiau nei 500 specialistų, savo srities profesionalų komandą, modernias diagnostikos technologijas ir inovatyvias gydymo galimybes, todėl svarbu, kad tai atsispindėtų ir komunikacijoje.

„Sveikatos srityje komunikacija yra intensyvi, o mūsų komandos kartelė iškelta aukštai, siekiame efektyvių sprendimų ir kokybiškos išorinės komunikacijos, dėl to ypač svarbu, kad partneriai galėtų prisitaikyti prie dinamiškos komunikacijos aplinkos“, – dėsto D. Praspaliauskas.

Bendradarbiavimą su komunikacijos partneriais „Budinti komunikacija“ įmonė pradėjo šį rudenį.

„Sveikatos sektorius man ypač artimas. Džiaugiuosi, kad „Hila“ pasirinko mus ir jau kurį laiką ruošėmės projektams, kuriuos tuoj pat pristatysime visuomenei. Ekspertinė sveikatos komunikacija vis dar yra ypač aktuali, todėl raitojamės rankoves ir imamės vertę kuriančios komunikacijos sklaidos“, – sako komunikacijos agentūros vadovė L. Dabulytė.

Laura Dabulytė

Bendradarbiavimas su komunikacijos agentūra apima strateginę komunikaciją, konsultavimą komunikacijos klausimais, komunikacijos projektų įgyvendinimą bei vidinės komunikacijos užtikrinimą.

„Budinti komunikacija“ ryšių su visuomene paslaugas taip pat teikia bendrovei „Reitan Convenience Lithuania“, valdančiai kavinių tinklą „Caffeine“ bei parduotuvių tinklą „Narvesen“, vaistinių tinklui „Camelia“, advokatų kontorai „TGS Baltic“, išskirtinio nekilnojamojo turto agentūrai „Baltic Sotheby‘s International Realty“, draudimo kompanijai „IF“, atliekų tvarkymo įmonei „Ekonovus“ ir kitiems.