„Šiais neapibrėžtumo laikais sėkminga marketingo strategija gali padėti ne tik sustiprinti įmonės pardavimus bei įvaizdį, bet ir padidinti viso verslo efektyvumą, todėl šiais metais konferenciją „LiMA Day Klaipėda’22“ dedikuojame temai – marketingas verslo efektyvumui“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė.
Konferencija skirta marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams bei visiems, kuriems rūpi jų organizacijos ar produkto augimas.
Konferencijoje – orientacija į efektyvumą
Daugiau nei 300 minučių trukmės konferencijos turinys apims pokalbius apie verslo plėtrą skatinančią marketingo strategiją, pardavimų skatinimą ir naujų kanalų paiešką. Taip pat bus aptariama, kokios komunikacijos ir pardavimo skatinimo priemonės užtikrina ilgalaikius rezultatus bei kokią įtaką jiems kuria tvarus požiūris bei bendradarbiavimas.
Marketingo konsultantė ir LiMA Klaipėda tarybos pirmininkė Indrė Razbadauskaitė-Venskė padės įsigilinti į efektyvaus prekės ženklo valdymo subtilybes ir atsakyti į klausimą, kaip vartotojui jį įsimylėti. Pranešimą apie efektyvų marketingo strategijos valdymą naudojant OKR metodiką skaitys– „Surfshark“ marketingo vadovas, Metų marketingo vadovas‘22 Regimantas Urbanas. Kas svarbiau – efektyvi ar sklandi kliento kelionė – atsakys agentūros „Evolvery“ partneris Radvilas Šeputis.
„Password 2022“ išrinktą efektyviausią Metų rinkodaros kampaniją „Early Bird: Travel Guarantee“ pristatys tarptautinės jūrinių keltų įmonės DFDS marketinginių kampanijų specialistė Aistė Eglynė. Klaipėdos vizualinio identiteto projekto vadovas Girmantas Neniškis skaitys pranešimą apie miesto identiteto paieškas ir patars, kaip suvaldyti kūrybinį procesą multikultūrinėje aplinkoje bei politinių interesų lauke.
Projekto „Klaipėda – Europos jaunimo sostinė 2021“ komunikacijos koordinatorė“ Ieva Makiejevaitė savo pranešime dalinsis mintimis apie tai, kaip efektyviai komunikuoti su jaunimu. Strateginės pakuotės dizaino agentūros „étiquette“ vyresnioji dizainerė Beatričė Baronaitė atskleis visą tiesą apie Z kartą ir pakuotes.
Ekonomikos mokslų daktaras, „Marketologai“ direktorius Donatas Jonikas aptars startuolių pamokas tradiciniams verslams bei tai, kaip efektyviai kurti naujus produktus. „Rapid media Lietuva“ padalinio vadovas Laurynas Šuopis aptars klaidas, kurias daro e-komercijos verslai. Vilniaus universiteto profesorius Sigitas Urbonavičius pristatys tyrimo apie pasirinkimą atskleisti asmeninius duomenis perkant internete, priežastis ir sąveikas rezultatus.
„Edit panda“ bendraįkūrėjai Gedas Kvedaras ir Neimuntas Garjonis aptars, kaip kurti efektyvų video turinį. Komunikacijos profesionalė, „Budinti komunikacija“ įkūrėja Laura Bielskė pasidalins savo įžvalgomis apie tai, kaip kalbėti ir komunikuoti, kad neliktų abejojančių.
Apie Lietuvos marketingo asociaciją (LiMA):
Didžiausią marketingo konferenciją Vakarų Lietuvoje „LiMA Day Klaipėda’22“ organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), sukaupusi daugiau nei 17-kos metų veiklos patirtį, vienijanti daugiau nei 1200 narių bendruomenę ir siekianti stiprinti marketingo profesiją šalyje.
Plačiau apie konferenciją čia.