Tikisi įkvėpti bendros vertės kūrimo paieškoms
Pasak Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorės Alvydės Palaimaitės, dar prieš koronaviruso sukeltą krizę tyrimai rodė, kad net 77 proc. vartotojų labiau palaikė bendradarbiaujančius prekės ženklus.
„Pasitelkus bendros vertės kūrimo (ang. co-creation) požiūrį, organizacijos gali atrasti dar tiksliau vartotojų poreikius atitinkančius sprendimus, naujas rinkos galimybes, skatinti prekės ženklo kūrimą naujomis kryptimis arba įsitvirtinti visiškai naujoje srityje“, – sako A. Palaimaitė.
Įtrauks ir virtualaus renginio žiūrovus
Jau 11 kartą vyksianti LiMA DAY Lietuva konferencija gruodžio 9 d., nuo 10 val. ryto iki 18 val. vakaro prie ekranų sukvies marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistus ir vadovus, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovus ir visus, kurie nori sekti šiuolaikinės rinkodaros tendencijas, strategijas ir perspektyvas.
„Tai bus didžiausia metų marketingo šventė, todėl ir šiemet netrūks spalvingų pasirodymų ir inovatyvių sprendimų. Reaguodami į šiandieninę situaciją, konferenciją filmuosime Vilniuje ir gyvai transliuosime visiems dalyviams internetu, o pasinaudodami interaktyviais sprendimais, kviesime juos įsimintiną renginį kurti drauge“ , – sako LiMA direktorė A. Palaimaitė.
Suteiks vertingų marketingo žinių
Savo strateginėmis žiniomis dalinsis ir Lietuvos marketingo profesionalai. Apie tai, kaip identifikuoti ir analizuoti visuminę klientų vertę, kalbės marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, CIVITTA partnerė Rūta Gaudiešienė, apie klientų įtraukimo spąstus ir galimybes pasakos SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir strategas Andrius Grigorjevas, o kaip išnaudoti co-creation potencialą COVID-19 kontekste patars skaitmeninės rinkodaros ir inovacijų ekspertė Dr. Monika Mačiulienė.
Kaip darbuotojams, partneriams, užsakovams ir vartotojams sutarti dėl nesutariamų dalykų atskleis CRITICAL dizaino strategas Jonas Liugaila, o kaip kitus įtraukti į kūrybinį procesą efektyviau, pigiau ir paprasčiau išduos CAPTION vadovas Karolis Rimkus. Apie viena iš tendencijų – ekrano dietą – ir jos reiškšmę komunikacijai plačiau pasakos CHOCO AGENCY partneris Tomas Nemura.
Sėkmės pavyzdžiais ir receptais kaip atliepti vartotojų poreikius, didinti marketingo efektyvumą bei verslo rezultatus dalinsis IKEA marketingo vadovė Baltijos šalims Kristina Mažeikytė, prodiuseris, NORD PLAY vadovas Laurynas Šeškus, prekės ženklų strategas, SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir DEALS ON WHEELS įkūrėjas ir direktorius Laurynas Boguševičius.
Anot Alvydės Palaimaitės, šiųmetis konferencijos tikslas – ne tik įkvėpti rinkodaros entuziastus, bet ir suteikti reikiamų žinių potencialiai marketingo plėtrai: „Nors dalyvavimas tiesioginis, po konferencijos su dalyviais pasidalinsime specialiai sukurtu el. leidiniu apie pagrindinius bendros vertės kūrimo principus „LiMA DAY Co-creation Guide“ ir pakviesime juos į dvi papildomas „MasterClass“ sesijas.
Pirmojoje sesijoje plačiau apie bendros vertės kūrimą su vartotojais, jų galimybes ir iššūkius dalinsis DSTN-VENTURES direktorė, buvusi LEGO atvirų inovacijų ir marketingo direktorė Daiva Staneikaitė – Naldal, o antrojoje inovacijų kūrimo sesijoje kartu su inovacijų laboratorijos FUTURE LEADERSHIP įkūrėja ir vadovaujančia partnere Justina Klyviene modeliuosime ateities tendencijų scenarijus.“
Daugiau informacijos apie konferenciją ČIA.