Renginių rinkos geriausiųjų Europoje apdovanojimai surengti festivalio „Conventa Crossover“ metu, kuris Liublianoje subūrė renginių ir kūrybinės rinkodaros specialistus iš visos Europos.

Tarptautinė konkurso žiuri, kurią sudarė dvidešimt renginių industrijos ekspertų iš įvairių Europos šalių, į finalą atrinko 41 renginių projektą iš 14 šalių. Kartu su didžiausių Europos renginių organizatoriais į konkurso finalą pateko ir viena Lietuvos renginių agentūra – renginių paslaugų grupė „ReKūrai“, Liublianoje pristačiusi du savo organizuotus renginius: „Noradienis“ („Wishday“, klientas – bendrovė „Baltic Amadeus“) ir „Ką pasakė princesė“ („What Did the Princess Say?“, klientas – „Darnu Group“).

Abu Lietuvos atstovų renginiai varžėsi B2E kategorijoje. Daugiausiai komisijos ir žiūrovų balsų pelnė renginys „Noradienis“, kuriam atiteko pirmoji vieta ir apdovanojimų statulėlė – renginių „vienaragis“. Tuo tarpu kitam „ReKūrų“ projektui „Ką pasakė princesė“ atiteko trečioji vieta.

Informacinių technologijų bendrovės gimtadienio proga darbuotojams surengtas renginys „Noradienis“ kiek anksčiau nuskynė laurus ir Taline, kur „ReKūrams“ buvo įteiktas Šiaurės ir Baltijos šalių forumo „Amber Prize“ specialusis konkurso komisijos apdovanojimas.

„Buvome apdovanoti šalia tokių grandiozinių projektų, kaip Pasaulio slidinėjimo čempionato atidarymo renginys, pasaulinės „Expo“ parodos Dubajuje nacionalinio Vengrijos paviljono projektas ar didžiausio Lenkijos kruizinio laivo pristatymas. Konkuravome su nacionaliniais didžiulio masto projektais ir milijoninių biudžetų renginiais, tačiau tiek vertinimo komisijos nariai, tiek kolegos iš kitų agentūrų po apdovanojimų džiaugėsi kartu su mumis ir minėjo tą patį – kad šiame konkurse stipriai išsiskyrėme kūrybiškumu, estetika, kitokiu požiūriu į renginių koncepcijos kūrimą”, – teigia renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas Aurimas Kamantauskas.

Aurimas Kamantauskas

Liublianoje „ReKūrai“ buvo pastebėti ir kitų konkursų organizatorių ir jau sulaukė kvietimo pristatyti savo projektus pasauliniuose renginių rinkos apdovanojimuose Romoje, užmegzti kontaktai su Suomijos, Vokietijos, Nyderlandų, Lenkijos kūrybos agentūromis.

Pasak A. Kamantausko, tarptautiniuose agentūrų konkursuose vis didesnis dėmesys skiriamas tvarumo sprendimams renginiuose – tai tampa vienais svarbiausių kriterijų šalia kūrybiškumo, idėjų originalumo ir pasiektų rezultatų vertinimo.

„Tai yra aiški nuoroda renginių organizatoriams, į ką jie turėtų orientuotis organizuodami renginius ateityje. Tvarumo sprendimai ateina į renginius per įvairias sritis: skatinamas didesnis vietinio maisto naudojimas ir maisto švaistymo mažinimo sprendimai, visų dekoracijų iš perdirbamų medžiagų naudojimas ir tolesnis jų panaudojimas kitoms reikmėms, vis labiau atsigręžiama į viešąjį transportą, kaip pagrindinę susisiekimo priemonę. Šiame renginyje Slovėnijoje taip pat buvo vertinama, kokiu transportu į renginį atvyko dalyviai ir kokį aplinkos pėdsaką tai paliko“, – pastebi renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas A. Kamantauskas.