Nors „Videostars.lt“ iki šiol fokusavosi į „YouTube“ platformoje kuriamą turinį, beveik visada kampanijas lydėdavo ir veiksmai kituose socialiniuose tinkluose: „Facebook“, „Instagram“ ar „Snapchat“. „Videostars.lt“ vadovas Rokas Kondratas pasakoja, kad gana dažnai iš prekės ženklų atstovų, susidomėjusių galimybėmis bendradarbiauti su turinio internete kūrėjais, sulaukdavo klausimų, kaip tai daryti teisingai. Iš kitos pusės jie stebėjo vis augantį turinio kūrėjų internete skaičių. Todėl nusprendė neapsiriboti tik „YouTube“ kūrėjais ir prijungti kūrėjus ir iš kitų socialinės medijos tinklų ir tinklaraščių.

„Pastebėjome, kad dažnai prekės ženklai ir turinio kūrėjai nesusikalba. Tiesiog vieni yra atėję iš didelių korporacijų, kiti labiau įpratę dirbti kaip laisvi nepriklausomi kūrėjai, tad natūraliai jie kalba skirtinga kalba, naudoja skirtingus terminus. Mes pažįstame abi puses ir galime padėti jiems susikalbėti“, – sako R. Kondratas.

Pasak R. Kondrato, stiprėjant socialinių tinklų ir video turinio svarbai, prekių ženklai pradeda suvokti, jog įdomaus turinio generavimas yra nemenkas iššūkis. „Nors dauguma ir suvokia šių veiksmų svarbą, tačiau matome, kad pakankamai dažnai iki galo nežinoma, ko gi nori vartotojai, koks turinys jiems įdomus? Jie jau seniausiai prisižiūrėjo užsienio prekės ženklų kuriamo turinio, žinomų vlogerių ar video skechų kūrėjų ir lygina būtent su šia patirtimi. Asmeniškai aš šiai dienai žinau tik vieną Lietuvos prekės ženklą, kuris kuria tinkamą, įdomų ir šiuolaikišką video turinį „YouTube” platformai. Ką daro kiti? Perkuria ir naudoja dažniausiai nuobodžius, atgrasius ir neįdomius savo TV reklamų klipus”, – savo nuomone dalinasi jis.

„Mes žinome, kodėl tam tikrą auditoriją „veža” žinomas vlogeris, suvokiame, kodėl niekam nežinoma mergina turi dešimtis tūkstančių sekėjų „Instagram” platformoje ir kodėl turinys yra toks svarbus. Tuo gyvename, todėl galime tiksliai patarti, ką gi reikia kurti prekės ženklui internete”, – sako R. Kondratas.

„Digital Talents“ kviečia į juos kreiptis tiek turinio kūrėjus, norinčius bendradarbiauti su prekės ženklais, tiek prekės ženklų atstovus, norinčius atsirinkti, su kuo būtų teisinga dirbti siekiant savo tikslų. R. Kondratas pabrėžia, kad agentūra vien tarpininko vaidmeniu neapsiriboja: „Žinoma, visada bus tokių įmonių, kurios pačios tiesiai kreipsis į turinio kūrėjus, kaip yra ir tokių, kurie patys savo biurus valosi. Bet mes ne tik suvedame kūrėjus ir prekės ženklus: mes aktyviai prisidedame prie turinio kūrimo, patariame, kokį ir kaip jį reikėtų kurti, žinome, kaip prieiti prie auditorijos ir koks turinys jai įdomus. Tai ypač svarbu kalbant apie didesnes kampanijas, kai prekės ženklas bendradarbiauja ne su vienu turinio kūrėju“.

„Kitaip tariant, idėjos sukurimas, strategija ir veiksmų vykdymas – mes visa tai suprantame ir darome. Ar tai būtų unikali prekės ženklo laida „YouTube” platformoje su žinomu socialinėje medijoje žmogumi, ar komunikacijos kampanija „Instagram” paltformoje pasitelkiant kūrejus ir jų auditorija. Visa tai nuo A-Z atlieka „Digital Talents”, – sako R. Kondratas.