Tobulėja milžinišku tempu
Laidoje „Marketingas 360“ A. Grigorjevas su marketingo konsultatu Giedriumi Juozapavičiumi kalbėjosi apie tai, kaip realiai dirbtinio intelekto (DI) įrankiai jau dabar pritaikomi versle Lietuvoje ir ko galima tikėtis netolimoje ateityje. A. Grigorjevas pabrėžė – šiuo atveju nuolat atnaujinti informaciją itin svarbu ir jie savo agentūros duomenų skyriuje tam net turi atskirus kassavaitinius susitikimus: jau dabar atlikti tokiems darbams, kuriems prieš pusantrų metų reikėjo visų metų, pakanka vos trijų keturių mėnesių.
Negana to, visų naujovių net neįmanoma peržiūrėti ir įvertinti. „Reikia prioritetizuoti, nes visko net neįmanoma suvaldyti, išbandyti, pasižiūrėti. Mes tik atsisijojame, kas kritiškai atrodo reikalingiausia, bandomės tuos dalykus, į juos žiūrime, ir tada nekreipiame dėmesio į turbūt likusius 95 procentus esminio, kas vyksta“, – sakė A. Grigorjevas.