Jau dabar optimizuoja procesus
Laidoje „Marketingas 360“ dalyvavusios Karolina Slovcovaitė, „APG Media“ operacijų vadovė ir Viktorija Ratomskė, „CapitalBox“ marketingo vadovė dalinosi savo patirtimi – pradėjusios nuo paprastų pažaidimų su DI kasdienybėje, jos greitai jį perkėlė ir į savo darbo praktiką. O dabar – jau nebeįsivaizduoja kitaip. Apie tai, kaip DI galima pritaikyti rinkodaroje, jos taip pat kalbės kitą savaitę, rugpjūčio 16 dieną, renginyje „Digital Brilliance: Synergy of Tech Marketing & AI“.
K. Slovcovaitė prisipažino, kad visuomenėje plačiausiai žinomą DI įrankį „Chat GPT“ pirmiausia išbandė namuose, tiesiog ieškodama receptų, ką galėtų pasigaminti iš to, ką turi šaldytuve.
„O po savaitės jau su visa komanda pritaikėme darbe, tiek kuriant tekstus, tiek analizuojant duomenis“, – pasakojo ji.