Jamie Cooke, „Warner Bros. Discovery“ generalinis direktorius Vidurio ir Rytų Europai, Baltijos šalims, Artimiesiems Rytams, Viduržemio jūros regionui ir Turkijai, sakė: „Praėjo dveji metai nuo tada, kai visame regione pradėjome diegti „discovery+“ kaip transliacijos paslaugą. Kartu su partnerių pagalba ir toliau stipriname savo skaitmenines pozicijas. Su „Telia“ dirbome jau seniai, tad ilgalaikis bendradarbiavimas bei partnerystė ir atvedė mus iki šio taško. Tai – įsitvirtinusi Lietuvos rinkos žaidėja, todėl labai džiaugiamės, kad „Telia Play“ prenumeratoriai nuo šiol gali mėgautis mūsų puikiu turiniu – nuo originalių „discovery+“ laidų iki visame pasaulyje žinomų franšizių.“
Vitalija Kibildė, „Telia“ televizijos paslaugos vadovė, teigė: „Telia Play“ toliau plėtoja savo strategiją, kurdama geriausią patirtį klientams ir pildydama „Telia Play+“ biblioteką, kurioje turime filmų, serialų, animacijos ir originalaus turinio. Išskirtinis „discovery+“ turinys užpildo visus šiuo metu mūsų dar neištirtus segmentus savo pasiūla – unikaliu realybės, dokumentikos ir kitų žanrų turiniu, kurio laukė mūsų klientai. Siekiame geriausios kokybės ir patrauklaus turinio, tad tikimės, kad „discovery+“ taps kertiniu produktu mūsų sėkmingo augimo kelyje. Džiaugiamės galėdami papildyti savo sėkmingą bendradarbiavimą su „Warner Bros. Discovery“ šia nauja partneryste.“
„Telia Play“ klientai galės rinktis, ką žiūrėti, iš skirtingų „discovery+“ žanrų – nuo nusikaltimų tyrimų iki namų remonto ir realybės šou. Šiuo metu prieinamas „discovery+“ turinys ateinančiomis savaitėmis bus papildytas laidomis ir dokumentika „Mirtis dėl šlovės“, „Playboy“ pasaulio žmogžudystės“, „Trečias nereikalingas“, „90 dienų. Kitas kelias“, „Kepėjų kovos“, „Brolis prieš brolį“, „Antras šansas“, „Ratų asai: svajonių automobilis“ ir daug kitų.
Pagal naująjį susitarimą „Discovery“ televizijos kanalai „Discovery Channel“, „Discovery Science“, „TLC“, „ID“, „Animal Planet“, „HGTV“, „Eurosport 1“ bei „Eurosport 2“ „Telia“ naudotojams ir toliau bus prieinami skirtinguose paslaugų paketuose.
Bendrovės „Warner Bros. Discovery“ („Nasdaq“: WBD) prekės ženklai yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „discovery+“, „CNN“, „DC“, „Eurosport“, „HBO“, „HBO Max“, „HGTV“, „Food Network“, „Investigation Discovery“, „TLC“, „Magnolia Network“, „TNT“, „TBS“, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Pictures“, „Warner Bros. Television“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti.
„discovery+“ yra „Warner Bros. Discovery“ tikro gyvenimo pramogų prenumeruojama transliacijų internetu paslauga. „discovery+“ siūlo itin platų turinio pasirinkimą. Joje yra išskirtinių, originalaus turinio laidų ir serialų iš įvairių sričių, įskaitant gyvenimo būdą ir santykius; namus ir maistą; tikrus nusikaltimus ir jų tyrimą; paranormalius reiškinius; keliones, gamtą bei istoriją; taip pat mokslą, technologijas ir aplinką.
„Telia Play+“ platformoje galima rasti daugiau kaip 15 000 valandų turinio: originalų „Telia Play+“ turinį, filmus, serialus ir laidas iš „discovery+“, „HBO“, „Go3“ platformų, mėgstamų televizijos kanalų ir filmų nuomos. Turinį galima žiūrėti visuose ekranuose: telefone, planšetiniame ar nešiojamajame kompiuteryje, o naudojant „Google Chromecast“ arba papildomą „Telia Play“ priedėlį – ir televizoriaus ekrane.