„AdDramos“ bendraįkūrėjos ir vadovės Lauros Domarkės teigimu, kuriant komunikaciją socialiniuose tinkluose jau senokai nebepakanka tik gerų tekstų ir vizualinių sprendimų. Socialiniai tinklai yra turinio marketingo įrankis ir tam, kad turinys būtų maksimaliai kūrybiškas, dinamiškas ir įtraukiantis, reikia ir gilių e. komercijos žinių taikymo.
„2020-ųjų pabaigoje dvigubai padidėjus komandai, atsirado būtinybė ne tik peržiūrėti ir atnaujinti įmonės procesus, bet ir stiprinti savo vidines kompetencijas. Šiais metais išsikėlėme ambicingą tikslą esamiems ir būsimiems klientams vykdomą komunikaciją perkelti į dar aukštesnį ir kūrybiškesnį lygį. Tad Domanto pakvietimas – natūralus žingsnis augant agentūrai,“ – pranešime žiniasklaidai cituojama L. Domarkė.
„Sukūręs dešimtis sėkmingų socialinių tinklų strategijų puikiai suprantu, kokia yra svarbi turinio ir e. komercijos sinergija. Būtent jos auginimas ir yra mano pirmasis siekis prisijungus prie agentūros. Noriu, kad visiems klientams siūlytume kūrybišką ir į išmatuojamus rezultatus orientuotą atstovavimą socialiniuose tinkluose. Džiaugiuosi, kad „EduMint“ mokymų namuose kaupiamą mokymo ir konsultavimo patirtį galėsiu pritaikyti ir „AdDrama“ agentūroje – tikiu, kad klientai daug labiau vertina agentūros atliekamus darbus, jei juos šviečiame ir suprantamai argumentuojame priimamus sprendimus. Būdamas komandos vadovu jaučiu didelę atsakomybę kelti visų darbuotojų gebėjimus – tai leidžia ne tik teikti vis kokybiškesnes paslaugas, bet ir komandai džiaugtis kasdieniu augimu,“ – teigia D. Širvinskas.
Tarp agentūros „AdDrama“ didžiausių klientų – „Gintarinė vaistinė“, leidykla „Šviesa“, prekybos tinklas „IKI“, telekomunikacijų bendrovė „Telia“, inžinerinių sprendimų įmonė „Caverion“, „Northway medicinos centrai“.