Buvimas savimi – vienintelė modernaus grožio sąlyga, kurią savo naujojoje kampanijoje pabrėžia „Douglas“, rašoma kompanijos pranešime žiniasklaidai. „Douglas“ atstovai teigia, kad prekės ženklas skatina teisingą moterų požiūrį į patrauklumą, savikritiką ir drąsina nepaklusti varžantiems standartams. Naujas įvaizdis stiprina šiuolaikinių moterų savimonę ir skatina jas nepasiduoti diktatui, o vadovautis savo jausmais.
Daugiau nei du tūkstančiai prekės ženklo parduotuvių visoje Europoje iki 2019 metų pabaigos bus atnaujintos ir papuoštos naujuoju logotipu bei vizualais.
Prekės ženklo atnaujinimas yra vienas iš pagrindinių etapų #FORWARDBEAUTY strategijoje, kurią inicijavo „Douglas“ įmonių grupės vadovė Tina Müller.
„Šiomis dienomis modernaus grožio sąvoką apibūdina individualizmas, autentiškumas ir pasitikėjimas savimi. Būtent tam ir norime paskatinti savo klientus“, – teigia T. Müller.
Naujasis „Douglas“ logotipas sujungia tradicinius bei modernius aspektus. Dizaineriai išsaugojo visiems puikiai pažįstamą, tipinį „Douglas“ mėtinį atspalvį, tačiau įgyvendino drastiškus tipografinius pokyčius.
Didžiosios logotipo raidės perteikia stiprybę, o sujungtos „D“ ir „O“ raidės simbolizuoja vieningumo, supratingumo, pasitikėjimo savybes, taip pabrėžiant artimą ir lojalų „Douglas“ ryšį su klientais.
„Douglas“ jau gegužės pradžioje pradėjo komunikuoti apie pokyčius: kartu su aukštosios mados fotografu sukūrė naują prekės ženklo įvaizdinę reklamos kampaniją. Šios kampanijos veidais tapo geriausi pasaulio modeliai: Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena ir vokiečių nuomonės formuotoja Caro Daur.