2023.03.01 13:39
Ekspertas patarė, kokių nesąmonių nekrėsti ir kokioms trims sritims šiemet nešvaistyti nei pinigų, nei laiko
M360
FOTO:
Infliacija, krizės grėsmė, brangstanti skaitmeninė reklama, mažėjantis jos efektyvumas ir daug kitokių tamsių spalvų – ar tai reiškia, kad šiemet bus sunkiau parduoti internete? Ar yra tendencijų, rodančių, kad net tokioje aplinkoje įmanoma augti? Kaip tuo pasinaudoti? Tokius klausimus LiMA konferencijoje „E-commerce: marketing update'23“ palietė „Atlas VPN“ rinkodaros vadovas, naujienlaiškio apie rinkodaros ir technologijų tendencijas stratacada.lt autorius Gediminas Galkauskas. Jo įsitikinimu, 2023-ieji yra efektyvumo paieškų metai: laimės tie, kurie nebesiblaškys, turės fokusą ir grįš prie rinkodaros pagrindų.