„Ekspress Grupp“ priklausančios bendrovės „Delfi Meedia“, kuri leidžia naujienų portalą Delfi, laikraščius „Eesti Päevaleht“, „Maaleht“, „Eesti Ekspress“ ir keletą populiarių žurnalų, skaitmeninių prenumeratų skaičius per metus išaugo 15 proc. (antrąjį metų ketvirtį – 5 proc., pirmąjį pusmetį – 13 proc.) ir sudarė 96 855.
Latvijoje „Delfi“ skaitmeninių prenumeratų skaičius per metus išaugo 65 proc. (antrąjį metų ketvirtį – 27 proc., pirmąjį pusmetį – 55 proc.) ir sudarė 21 851.
Lietuvoje „Delfi“ skaitmeninių prenumeratų skaičius per metus išaugo 48 proc. (antrąjį metų ketvirtį – 20 proc., pirmąjį pusmetį – 38 proc. ) ir sudarė 25 873.
„Pirmąjį pusmetį „Ekspress Grupp“ skaitmeninių prenumeratų skaičius, kaip ir tikėtasi, toliau sparčiai augo ir sudarė vis didesnę mūsų pajamų dalį. Per praėjusius metus Baltijos šalyse sulaukėme beveik 34 000 skaitytojų, turinčių skaitmeninę prenumeratą, arba 24 proc. daugiau nei praėjusių metų birželio pabaigoje.
Sparčiausiai augome Latvijoje (65 proc.) ir Lietuvoje (48 proc.), kur, panašiai kaip ir Estijoje, skaitmeninė prenumerata tampa vis labiau priimtina visuomenės norma. Latvijoje ir Lietuvoje ir toliau įžvelgiame didelį augimo potencialą, nes jų besiformuojanti rinka suteikia mums galimybę būti pagrindiniais rinkos žaidėjais, kurie skatina ir augina skaitmenines prenumeratas. Bendrovės „Ekspress Grupp“ tikslas – užsitikrinti žiniasklaidos bendrovės, turinčios daugiausia skaitmeninių prenumeratorių Baltijos šalyse, poziciją“, – sako Mari-Liis Rüütsalu, „Ekspress Grupp“ valdybos pirmininkė.
„Turėdami stiprią skaitmeninių prenumeratorių bazę Estijoje, toliau stengiamės, kad „Delfi“ mokamas turinio paketas ir kiti mūsų produktai taptų pirmuoju skaitytojų pasirinkimu. Atidžiai stebime ir analizuojame veiksnius, lemiančius spartesnį prenumeratos augimą, ir atitinkamai tobuliname bei keičiame produktus. Sėkmės raktas į prenumeratos augimą – kurti tokį turinį, kurį skaitytojai vertina labiausiai“, – komentuoja ji.