„Electrolux“ skaitmeninės rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Edgars Briedis teigia, kad sprendimą bendradarbiauti su „INK agency“ nulėmė agentūros įsigilinimas į prekės ženklo poziciją Baltijos šalyse ir taiklūs kūrybiniai sprendimai, kaip ją galima stiprinti.

„Rinkdamiesi komunikacijos partnerius ilgalaikiam bendradarbiavimui vertinome tiek strategines įžvalgas, tiek įgyvendinimo idėjas. Įsitikinome, kad agentūra yra įsigilinusi į tikslinę auditoriją, gerai pažįsta konkurencinę aplinką ir išmano Baltijos šalių rinką. Idėjos buvo tvirtai argumentuotos, pagrįstos, atitiko mūsų viziją ir prekės ženklo vertybes. Pastebėjome ir tai, kad agentūra pasižymi pozityvia komandine dvasia ir yra linkusi dėl kliento nueiti extra mile – būtent to ir tikimės iš savo partnerių“, – teigia E. Briedis.

„INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė teigia, kad nors „Electrolux“ yra vienas iš buitinės technikos rinkos lyderių, konkurencija joje yra itin aštri.

„Electrolux“ – technologiškai pažangi Švedijos įmonė, išsiskirianti skandinaviška kokybe, tvarumu bei estetišku produktų dizainu. Tačiau norint patraukti auditorijos dėmesį tokioje konkurencingoje rinkoje, labai svarbu atrasti esminį prekės ženklo išskirtinumą, parodyti ne tik funkcinę, bet ir emocinę jo vertę. Ir tokiu būdu kurti prekės ženklo ir vartotojų ryšį. Baltijos šalyse matome tam nemažai neišnaudotų komunikacijos galimybių, tad tikime, kad kartu galėsime paversti „Electrolux“ mylimu prekės ženklu“, – sako J. Kochanskė.

Jolita Kochanskė

Tarp „INK agency“ klientų yra lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, bendrovės „ERGO Insurance“, „Enefit“, „Danske bank“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „StrongPoint“, „Integre Trans“, „Scania“, restoranas KFC, „Kauno Akropolis“, „Ozas“, kitos tarptautinės ir Lietuvos kompanijos bei prekės ženklai.

„INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Grupei taip pat priklauso komunikacijos krizių valdymo agentūra „INK Special projects“, video gamybos studija „CUT! Films“ ir viešoji įstaiga „Art Central“.