Tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ duomenimis, naujienų agentūra ELTA 2024 m. gruodį žiniasklaidoje cituota 16 256 kartus, o jos konkurentė BNS 15 311 kartų.
„Net ir šventiniu periodu, kurio metu mes matome ženkliai sumažėjusius informacijos kiekius viešojoje erdvėje, ELTA sėkmingai valdė savo turinio strategiją ir užsitikrino naujienų sklaidą. Šis rezultatas rodo ELTA stiprią poziciją rinkoje ir gebėjimą išsiskirti net sezoniškumo sąlygomis“, – sako Vilūnė Kairienė, „Mediaskopo“ duomenų sprendimų ir analizės vadovė.
Vytautas Bruveris, ELTA vyr. redaktorius sako, kad tokie skaičiai yra pastarųjų metų agentūros atsinaujinimo ir ilgamečio įdirbio rezultatas.
„Daugiau nei šimtmečio istoriją skaičiuojanti agentūra ELTA šiuo metu išgyvena naują raidos etapą. Nuo agentūros, kuri tiesiog skelbdavo pranešimus kitoms žiniasklaidos priemonėms, išaugome iki žiniasklaidos priemonės, kuri yra ne tik faktinių naujienų šaltinis kitiems, bet ir platforma, kurioje galima rasti originalaus autorinio įvairių formatų turinio, išskirtinių interviu, video pokalbių, teminių apžvalgų. Šiais metais taip pat ieškosime, ką dar naujo ir vertingo pasiūlyti savo klientams“, – sako V. Bruveris.
ELTA – seniausia Lietuvoje naujienų agentūra, įkurta 1920 m. Nuo 2022 m. ELTA priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“, plėtojančiai internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse.
„Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso skaitomiausias Lietuvoje naujienų portalas „Delfi“ ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“. ELTA bendradarbiauja su įvairiais tarptautiniais partneriais – „European Newsroom“, agentūromis AFP, DPA, „Ukriform“, PAP, LETA, Taivano naujienų agentūra (Central News Agency), italų naujienų agentūra ANSA, taip pat palaiko ryšį su Kembridžo universitetu.