„Rimstant rinkimų temai lapkričio mėnesį bendras publikacijų, parengtų naujienų agentūrų pranešimų pagrindu, kiekis susitraukė 8,5 %. Naujienų agentūra ELTA išlaikė lyderės poziciją pagal sklaidą žiniasklaidoje, kartu išsaugodama stabilų procentinį pranašumą“, – sako Vilūnė Kairienė, bendrovės „Mediaskopas“ duomenų sprendimų ir analizės vadovė.
„Plačiausiai pasklidusios ELTA naujienos atspindėjo svarbiausias aktualijas – pirmojoje pozicijoje pagal publikacijų kiekį atsidūrė naujienos, susijusios su aviakatastrofa Vilniuje, antrojoje – „Teltonikos“ istorija, trečiojoje – naujos koalicijos sudarymo klausimai. Šis išsidėstymas atspindi ir visuomenės susidomėjimą, kurį vertiname pagal naujienų pasidalinimus socialiniuose tinkluose“, – komentuoja ji.
Vytautas Bruveris, ELTA vyr. redaktorius, taip pat pastebi, kad žiniasklaidos priemonės po rinkiminių mėnesių grįžta į įprastą darbo ritmą.
„Tačiau net ir rinkimams pasibaigus, juos keičia kitos aktualijos tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje. Visi toliau stebime, kas vyksta Ukrainoje, Izraelyje, o dabar ir Sakartvele, Sirijoje, Pietų Korėjoje, Lietuvoje itin svarbu stebėti, kaip darbus pradeda nauja valdžia, koks tonas užduodamas. ELTA žurnalistai ir toliau intensyviai dirbs, kad agentūros prenumeratoriai, o per juos ir platesnė visuomenė operatyviai sužinotų visas naujienas“, – sako V. Bruveris.
ELTA – seniausia Lietuvoje naujienų agentūra, įkurta 1920 m. Nuo 2022 m. ELTA priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“, plėtojančiai internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso skaitomiausias Lietuvoje naujienų portalas „Delfi“ ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“.
ELTA bendradarbiauja su įvairiais tarptautiniais partneriais – „European Newsroom“, agentūromis AFP, DPA, „Ukriform“, PAP, LETA, Taivano naujienų agentūra (Central News Agency), italų naujienų agentūra ANSA, taip pat palaiko ryšį su Kembridžo universitetu.